۷ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۰
۲۰ درصد افزایش قیمت بیشتر در انتظار کاردانو| قیمت به ۱.۷۸ خواهد رسید؟
بازار بررسی کرد؛

۲۰ درصد افزایش قیمت بیشتر در انتظار کاردانو| قیمت به ۱.۷۸ خواهد رسید؟

رشد چشمگیر قیمت کاردانو طی روزهای اخیر، نشانگر حرکت این ارز دیجیتال به سمت هدف قیمتی بعدی یعنی ۱.۷۸ دلار و در نتیجه، ۲۰ درصد افزایش قیمت است.

به گزارش بازار، ارز دیجیتال کاردانو طی روزهای اخیر، چشم انداز خوش بینانه ای را پس از دوره طولانی عملکرد ضعیف، از خود نشان داده است. اگر کاردانو یا همان قاتل اتریوم موفق شود آخرین مانع باقیمانده را پشت سر بگذارد، می تواند با ۲۰ درصد افزایش قیمت دیگر، به سمت ۱.۷۸ دلار صعود کند.

نمودار قیمت کاردانو در حال حاضر، یک الگوی فنجان و دسته در نمودار ۱۲ ساعته ایجاد کرده که حاکی از صعود ۲۰ درصدی از خط گردن الگو به سمت ۱.۷۸ دلار است.

در حالی که الگوی فنی حاکم، چشم‌انداز صعودی را برای کاردانو نشان می‌دهد، قیمت این ارز باید بالاتر از خط گردن الگوی نمودار در ۱.۴۸ دلار باشد تا الگوی نمودار خوش‌بینانه معتبر شود.

اولین مقاومت برای کاردانو در سطح اصلاحی ۵۰% در ۱.۴۷ دلار ظاهر می شود. اگر ADA موفق شود با ۱.۴۸ دلار از خط گردن فوق‌الذکر عبور کند، این توکن دیجیتال در سطح ۶۱.۸% فیبوناچی اصلاحی در ۱.۵۴ دلار و سپس در میانگین متحرک دوازده ساعته (SMA) خود، روی ۱.۵۹ دلار با مانع بعدی روبرو خواهد شد.

قبل از رسیدن به هدف خوش بینانه ممکن است یک باد مخالف اضافی در سطح اصلاحی فیبوناچی ۷۸.۶% در ۱.۶۳ دلار ظاهر شود. اگر فشار خرید کافی ظاهر شود، قیمت کاردانو ممکن است به هدف ارائه شده توسط الگوی جام و دسته در ۱.۷۸ دلار برسد.

ADAUSDT

اهداف بلند پروازانه تر بزرگتر در سطح، SMA ۲۰۰ دوازده ساعته را در ۱.۸۷ دلار، همزمان با خط مقاومت ارائه شده توسط نشانگر معکوس حرکت (MRI) هدف قرار می دهد.

با این حال، اگر افزایشی در حجم سفارشات فروش رخ دهد، قیمت کاردانو ممکن است به سمت خط اول دفاعی خود در سطح اصلاحی فیبوناچی ۳۸.۲% در ۱.۴۰ دلار و سپس به سمت SMA ۵۰ دوازده ساعته در ۱.۳۵ دلار سقوط کند.

اما قبل از اینکه در صورت ادامه افزایش فشار فروش، قیمت کاردانو به سطح ۲۳.۶% اصلاح فیبوناچی در ۱.۳۲ دلار کاهش یابد، SMA ۲۱ دوازده ساعته همچنین به عنوان پشتیبان قابل اعتماد برای ADA در ۱.۳۳ دلار عمل می کند.

کد خبر: ۱۲۶٬۱۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha