۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵
عدم شفافیت در اعمال معافیت مالیاتی از مهم‌ترین مشکلات سرمایه‌گذاران در زنجان است
نائب رئیس اتاق بازرگانی زنجان:

عدم شفافیت در اعمال معافیت مالیاتی از مهم‌ترین مشکلات سرمایه‌گذاران در زنجان است

زنجان- ضرابی، نائب رئیس اتاق بازرگانی زنجان گفت: عدم شفافیت در اعمال معافیت مالیاتی و پروسه‌های طولانی برای صدور مجوزها از مهم‌ترین مشکلات سرمایه‌گذاران در استان زنجان است.

محمود ضرابی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه رفع مشکل نقدینگی، مسائل مالیاتی و بانکی واحدهای تولیدی بزرگترین حمایت از سرمایه گذاران است، گفت: کمبود نقدینگی مهم‌ترین دغدغه یک تولیدکننده است.

وی با بیان اینکه طی دو سال اخیر میزان سرمایه تولیدکنندگان بیش از یک چهارم کاهش یافته است، اظهار کرد: با کاهش سرمایه‌ نیاز به نقدینگی هم بالا رفته است.

نائب رئیس اتاق بازرگانی زنجان گفت: بر اساس قانون اگر در مناطق محروم، واحد تولیدی راه‌اندازی شود، آن واحد به مدت ۱۰ سال معاف از مالیات خواهد بود و در این میان سرمایه‌گذار وقتی مراجعه می‌کند، با عدم امکانات در مناطق محروم مواجه می‌شود.

ضرابی تاکید کرد: عدم شفافیت در اعمال معافیت مالیاتی و پروسه‌های طولانی برای صدور مجوزها از مهم‌ترین مشکلات سرمایه‌گذاران برای راه‌اندازی واحدهای تولیدی و صنعتی در استان زنجان است. 

وی بر لزوم رفع  مشکلات سرمایه‌گذاران در استان زنجان تاکید کرد و افزود: باید سرمایه‌گذاران و صنعتگران در استان به خوبی حمایت شوند.

نائب رئیس اتاق بازرگانی زنجان ابراز داشت: بهترین راهکار حفظ واحدهای تولیدی موجود در استان حمایت از توسعه و پیشرفت آن‌ها است.

کد خبر: ۱۲۶٬۱۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha