۱۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۰
شرکت های فناور و دانش بنیان آذربایجان غربی در سامانه بازارگاه ثبت نام کنند
رییس پارک علم و فناوری آذربایجان‌غربی:

شرکت های فناور و دانش بنیان آذربایجان غربی در سامانه بازارگاه ثبت نام کنند

ارومیه- رییس پارک علم و فناوری آذربایجان‌غربی از شرکت های فناور و دانش بنیان استان که دارای خدمات آنلاین هستند، خواست در سامانه بازارگاه ثبت نام کنند.

علی‌محمد نیکبخت ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: از شرکت ها و کسب و کارهای مستقر در پارک علم و فناوری آذربایجان غربی که خدمات آنلاین ارائه می دهند، تقاضا می شود تا با مراجعه به سایت bazargaheiran.ir نسبت به ثبت نام در این سامانه اقدام کنند تا همشهریان عزیز ضمن آگاهی از وجود این کسب و کارها در استان بتوانند از خدمات آنان بهره مند شوند.

وی ادامه داد: به منظور ترغیب افراد جامعه به ماندن در خانه و همکاری برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، پویش در خانه بمانیم راه اندازی شده که در آن، لیست شرکت ها و کسب و کارهای ارائه دهنده خدمات از طریق اینترنت قابل مشاهده است.

نیکبخت همچنین با اشاره به حمایت ویژه از طرح های مرتبط با کنترل بحران کرونا گفت: در این راستا شبکه ابر رایانش ملی  به منظور ایفای نقش ملی و منطقه ای، امکانات سخت افزاری و مغز افزاری خود را در اختیار پژوهش های مرتبط با موضوع ویروس کرونا قرار می دهد.

رییس پارک علم و فناوری آذربایجان‌غربی ادامه داد: از تمامی پژوهشگران و فناورانی که به هر نحوی برای یافتن دارو و درمان و یا رفع مشکلات ناشی از شیوع بیماری ویروس کرونا نیاز به انجام محاسبات و شبیه سازی های پیشرفته دارند، دعوت شده است تا درخواست های خود را مستقیم به شبکه ابررایانش ملی ارسال کنند.

وی با بیان اینکه شرکت های دانش بنیان و فناور به عنوان مهمترین بازیگران عرصه فناوری و نوآوری حاضر به نقش آفرینی در بحران کرونا ویروس هستند، اظهار کرد: پارک علم و فناوری استان شامل کلکسیونی از توانمندی و تخصص ها است که نیازمند حمایت هستند.

کد خبر: ۱۲٬۶۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha