۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۹
 سالانه ۱۲۸ هزار لیتر مواد نفتی در کشور منتقل می شود
مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران:

سالانه ۱۲۸ هزار لیتر مواد نفتی در کشور منتقل می شود

ساری- مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران با اشاره به کشیده شدن ۱۴ هزار کیلومتر خطوط لوله انتقال نفت، گفت: سالانه ۱۲۸ هزار لیتر مواد نفتی در کشور منتقل می شود.

به گزارش بازار به نقل از شرکت خطوط لوله و مخابرات، ارسلان رحیمی در مراسم معارفه مدیر شرکت خطوط لوله ومخابرات شمال با اشاره به احداث ۱۴ هزار کیلومتر خط لوله انتقال نفت در کشور گفت: سالانه ۱۲۸ هزار لیتر مواد نفتی در کشور منتقل می شود.

وی یکی از ضروریات حضور در عرصه مسئولیت را حرکت در جهت نیاز جامعه و مردم دانست و افزود: شرایط کشور ما شرایط جنگ اقتصادی است و شرط اساسی موفقیت در این وضعیت، حضور مردان جنگی در میدان است.

رحیمی هدف گذاری صحیح، تلاش، اراده برای گذر از سختی ها و شجاعت مقابله با مشکلات، نهراسیدن در حوادث و خلاقیت برای مهار بحران‏ها، داشتن برنامه برای خدمت و پیشرفت، توکل بر خدا و اعتقاد قلبی به نصرت الهی را از ضروریات و الزامات مدیران صنعت انتقال نفت و مردان جنگی عرصه جنگ اقتصادی برشمرد.

مدیرعامل شرکت حضور میدانی در حوادث را زمینه ساز افزایش تجربه برای بهره برداری در آینده توصیف کرد و افزود: فعالیت افراد در مناطق و شرکت باید جنبه تیمی و کار گروهی داشته باشد و منطقه شمال در زمینه کار گروهی از مناطق نمونه شرکت است.

وی این منطقه را از نظر نیروهای متخصص، جهادی، باتجربه، تحصیل کرده، با انگیزه و جوان از مناطق غنی و شاخص دانست و تاکید کرد: منطقه شمال با تکیه بر توان و تلاش همین افراد طی سال های گذشته به جایگاه اصلی خود رسیده است.

رحیمی منطقه شمال را منطقه ای حساس و پرزحمت به دلیل عبور خطوط لوله از مناطق صعب العبور رشته کوه البرز و تقاطع متعدد با رودخانه های خروشان، سیل گیر و فصلی دانست و خاطرنشان کرد: خدمت و فعالیت در این منطقه برعکس ظاهر آرام آن، مستلزم اراده مستحکم، تجربه، روحیه کار تیمی و عزم جهادی است.

در این مراسم محمدمهدی جامعی معاون فنی سابق منطقه شمال با حکم مدیرعامل به سمت مدیر این منطقه معرفی شد.

کد خبر: ۱۲۶٬۰۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha