۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۳
اتاق بازرگانی زنجان اتاق معین بین ایران و اوگاندا انتخاب شده است
رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان:

اتاق بازرگانی زنجان اتاق معین بین ایران و اوگاندا انتخاب شده است

زنجان-یگانه فرد،رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان با بیان اینکه اتاق بازرگانی زنجان اتاق معین بین ایران و اوگاندا انتخاب شده است،گفت: در این راستا دعوت از سفرای کشورهای دیگر در دستور کار قرار گرفته است.

علی یگانه‌فرد در گفتگو با خبرنگار بازار به احصای مشکلات حوزه صنعت در ۱۰ بخش توسط کارشناسان اتاق بازرگانی  استان زنجان اشاره کرد و گفت: مکاتبات مربوط به این گزارش به وزارتخانه‌های مربوطه طی یک هفته انجام شد. 

وی اظهار کرد: استان زنجان در امنیت سرمایه‌گذاری رتبه خوبی را ندارد و در پایش امنیت سرمایه‌گذاری رتبه ۳۱ در سطح کشور را به خود اختصاص داده است. 

رئیس اتاق بازرگانی زنجان گفت: اتاق بازرگانی استان اتاق معین بین ایران و اوگاندا انتخاب شده و در این راستا دعوت از سفرای کشورهای دیگر در دستور کار قرار گرفته است. 

یگانه فرد با بیان اینکه زنجان میزبان رایزنان بازرگانی برای حضور آن‌ها در حدود ۳۰ کشورها خواهد بود،ابراز داشت: مسئولین در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند. 

وی از بررسی اوضاع برای ارائه پیشنهادهای اصلاحی به سیستم دولتی در راستای حل مشکلات خبر داد و تصریح کرد: این گزارش در کوتاه‌ترین زمان تهیه و ارائه می شود. 

رئیس اتاق بازرگانی زنجان به تهیه نقشه راه صادرات استان برای توسعه تجارت تاکید کرد و گفت: با اصلاح نقشه، مشکلات موجود در این نقشه باید حل شود. 

کد خبر: ۱۲۶٬۰۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha