۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۰
پذیرای نظرات اصحاب رسانه هستیم| فرصت انسجام قوا را برای رضایتمندی مردم مغتنم بدانیم
در نشست صمیمی استاندار البرز با خبرنگاران مطرح شد

پذیرای نظرات اصحاب رسانه هستیم| فرصت انسجام قوا را برای رضایتمندی مردم مغتنم بدانیم

کرج- استاندار البرز با بیان اینکه هر کدام از فعالان عرصه رسانه با توجه به اشرافی که در موضوعات مختلف پیدا کرده اند ذهنی مملو از ایده ها و طرح های راهگشا دارند، گفت: پذیرای این نظرات هستیم.

به گزارش خبرنگار بازار مجتبی عبداللهی در نشست صمیمانه با اصحاب رسانه استان که روز یکشنبه در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، پس از شنیدن نظرات، پیشنهادات و نقدهای فعالان رسانه ای استان، با اشاره به اینکه اکنون پس از گذشت ۴۳ روز طی دیدارها و گفتگوی مستمر با طیف های مختلف مردم البرز، اشرافیت بیشتری به مسائل استان پیدا کرده ام، افزود: اصحاب رسانه پل ارتباطی مستحکمی بین مردم و کارگزاران نظام هستند.

وی افزود: بر این باور هستم که هر کدام از فعالان عرصه رسانه با توجه به اشرافی که در موضوعات مختلف پیدا کرده اند ذهنی مملو از ایده ها و طرح های راهگشا دارند که پذیرای این نظرات هستیم.

وی افزود: از گذشته تاکنون با مسائل و موضوعات استان البرز مسلط بوده ام و به مسائل استان بیگانه نیستم ولی در این مدت با توجه به تعدد بازدیدها از نقاط مختلف استان و برگزاری جلسات تخصصی در ابعاد مختلف استان اشراف بیشتری پیدا کرده ام.

وی با بیان اینکه نشست های فصلی با رسانه ها خواهم داشت، افزود: برای تحقق اهداف و برنامه ها به زمانی منطقی نیاز دارم تا عملکردم را در معرض قضاوت مردم و رسانه ها بعنوان نمایندگان افکار عمومی قرار دهم.

وی افزود: از رسانه ها بعنوان یار و بازوی توانمند مسئولان در استان انتظار دارم که در مسیر آبادانی و توسعه پایدار استان یاری گر باشند و با دیدگاه مثبت و مهر خود به امیدافزایی در جامعه و انتقال اخبار صحیح سرعت بخشند.

استاندار البرز گفت: اکنون که سران قوا در کشور به اتحاد و انسجام و یکدلی برای کسب رضایتمندی مردم رسیده اند ما نیز باید فرصت را برای خدمتگزاری مغتنم بدانیم و در این بستری که فراهم شده تحول و آبادانی را برای البرز فراهم کنیم.

وی افزود: بدنبال جلب و جذب سرمایه گذاران برای آغاز پروژه های عمرانی در استان هستیم چراکه اکنون محدودیت های اعتباری کشور مانع تعریف پروژه های جدید می شود.

عبداللهی افزود: هیات های اندیشه ورز رسانه ای می توانند در جلسات مختلف استان در تصمیم گیری و تصمیم سازی دخیل باشند.

استاندار البرز گفت: برای مشکلات و دغدغه های صنفی خبرنگاران نیز با کمال میل و تمام توان در خدمت هستم و از برنامه های این حوزه استقبال می کنم.

کد خبر: ۱۲۵٬۹۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha