۱۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۹
 تهیه صد هزار بسته معیشتی برای خانوارهای آسیب دیده اقتصادی آذربایجان غربی
استاندار آذربایجان غربی خبر داد

تهیه صد هزار بسته معیشتی برای خانوارهای آسیب دیده اقتصادی آذربایجان غربی

ارومیه- استاندار آذربایجان غربی از تهیه و توزیع صد هزار بسته حمایتی و معیشتی در بین خانوارهای آسیب دیده اقتصادی از بیماری کرونا در استان طی آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدمهدی شهریاری ظهر یکشنبه در جلسه ای با حضور مسئولان و خیران استانی در استانداری آذربایجان غربی با اشاره به شناسایی و کمک به خانواده های مشمول دریافت بسته های معیشتی آسیب پذیر از بیماری کرونا، گفت: بسته های معیشتی دولت به شکل کشوری بین افراد آسیب دیده اقتصادی از کرونا توزیع می شود که در استان نیز قصد داریم با کمک افراد خیر و نیکوکار و همچنین حمایت های دولتی، افراد نیازمند و آسیب دیده اقتصادی را که تحت پوشش نهاد های حمایتی نیستند را شناسایی کنیم.

وی افزود: طی این طرح برای حدود صد هزار خانوار بسته های حمایتی و معیشتی تهیه و در بین آنان توزیع می شود.

شهریاری ادامه داد: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و تحریم های ظالمانه استکبار علیه کشورمان و شرایط اقتصادی سخت مردم در پی شیوع بیماری کرونا و تعطیلی بسیاری از کسب و کارها در کشور، متاسفانه شاهد بروز برخی مشکلات اقتصای  در بین اقشار آسیب پذیر جامعه هستیم.

استاندار آذربایجان غربی افزود: دولت تمام تلاش خود را بکار بسته تا با اجرای طرح های مختلف از جمله پرداخت کمک هزینه های معیشتی و تسهیلات کم بهره بخشی از این آسیب ها را جبران کند.

شهریاری همچنین از کمک خیران استان در تهیه تعدادی از دستگاه ها و تجهیزات و اقلام بهداشتی و ضد عفونی کننده مورد نیاز مردم و بیمارستان های استان به ارزش حدود ۲۰ میلیارد تومان خبر داد.

وی ادامه داد: از خیرین و افراد نیکو کار استان نیز که همیشه و در همه حال در کمک به افراد آسیب پذیر و نیازمند جامعه پیش قدم بودند نیز تقاضا داریم تا در اجرای این طرح مشارکت جدی داشته باشند.

کد خبر: ۱۲٬۵۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha