۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴
تمایل شهروندان بریتانیا برای برگزاری جشن سال نو میلادی با استفاده از ویدئو کنفرانس
تحقیقات شرکت GWS نشان داد؛

تمایل شهروندان بریتانیا برای برگزاری جشن سال نو میلادی با استفاده از ویدئو کنفرانس

تحقیقات جدید نشان می دهد که با اومیکرون یا بدون وجود این بیماری، بخش قابل توجهی از بریتانیایی ها از قبل برنامه ریزی کرده بودند که تعطیلات را از طریق ویدئو کنفرانس برگزار کنند.

به گزارش بازار، تحقیقات جدید نشان می دهد که با اومیکرون یا بدون وجود این بیماری، بخش قابل توجهی از بریتانیایی ها از قبل برنامه ریزی کرده بودند که تعطیلات را از طریق ویدئو کنفرانس برگزار کنند.

بر اساس تحقیقات انجام شده توسط شرکت Global Wireless Solutions (GWS) که از طریق نظرسنجی از ۲۰۲۳ بزرگسال بریتانیایی حصال شده، نشام می دهد که ۱۱ درصد جامعه هد، انتظار دارند از برنامه های پخش زنده برای ارتباط با دوستان و خانواده خود در طول کریسمس و سال نو استفاده کنند، در حالی که این میزان در سال گذشته ۱۲ درصد بود.

در حالی که برقراری ارتباط با دوستان و خانواده از طریق پلتفرم های دیجیتال برای بیش از یک سوم (۳۷٪) شرکت کنندگان نا خوشایند به نظر میرسد، تقریباً همان نسبت (۳۴٪) می گویند که این فناوری به آنها کمک کرد تا در ایام بروز مجدد کرونا در انگلیس، بتوانند با نزدیکان خود در جشن کریسمس شرکت کنند. همچنین ۲۸ درصد دیگر از شرکت کنندگان گفتند که برگزاری آنلاین مهمانی ها به آنها کمک کرد تا احساس ارتباط با اطرافیان را حفظ کنند، که این موضوع به ویژه در فصل تعطیلات مهم است.

کریسمس دیجیتال
در پی همه گیری کرونا، استفاده از سرویس‌های پخش زنده و ویدئو کنفرانس در حال افزایش است، به طوری که فیس‌بوک مسنجر، فیس تایم و زوم همگی کاربران بیشتری را نسبت به قبل جذب کردند.

با این حال، این گزارش نشان می‌دهد که مشکلات اتصال تجربه آنها را با مشکل مواجه می‌کند، به طوری که یک چهارم افراد با تصاویر مبهم یا کم‌کیفیت یا توقف ویدیو مواجه می‌شوند.

GWS اشاره می کند که بخشی از مشکل موجود، مربوط به بخش مخابرات است. از بین تمام کاربرانی که دستگاه های مناسبی دارند (مانند یک دستگاه تلفن همراه مناسب، وب کم و هدست)، یک سوم (۳۳٪) سرعت کافی برای تماشا یا پخش مستقیم پخش زنده HD ندارند. بر اساس این گزارش، یک دستگاه تلفن همراه حداقل به سرعت دانلود ۵ مگابیت در ثانیه و آپلود ۴.۵ مگابیت بر ثانیه برای برگزاری جلسات ویدئویی با کیفیت نیاز دارد.

بنا به اظاهرات این شرکت، برای کسانی که از مشکلات اتصال اینترنتی و کم سرعتی ناشی از آن رنج می برند، شبکه ۵G می تواند این معضل را به سادگی حل نماید. لذا در این گزارش گفته شده که بیش از یک چهارم (۲۸٪) بریتانیایی ها از راه اندازی ۵G هیجان زده هستند و یک پنجم (۲۲٪) آنها، توسعه این شبکه را برای حفظ ارتباط با عزیزانشان مهم می دانند.

کد خبر: ۱۲۵٬۹۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha