۱۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵
فعالیت واحدهای تولیدی استان سمنان متوقف نمی‌شود/ ادامه تعطیلی صنوف تا ۲۳ فروردین
معاون سیاسی استاندار سمنان:

فعالیت واحدهای تولیدی استان سمنان متوقف نمی‌شود/ ادامه تعطیلی صنوف تا ۲۳ فروردین

سمنان - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان از ادامه تعطیلی صنوف تا ۲۳ فروردین خبر داد و گفت: فعالیت واحدهای تولیدی استان هرگز متوقف نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، حبیب‌الله خجسته پور بعدازظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه از طریق فضای مجازی به تشریح آخرین مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا پرداخت و اظهار داشت: تمام قوانین طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تا ۲۳ فروردین طبق روال گذشته برقرار است و بر این اساس تعطیلی صنوف نیز در این مدت ادامه دارد.

وی با تأکید بر اینکه فعالیت واحدهای تولیدی متوقف نمی‌شود، افزود: مسئولان و مدیران واحدهای تولیدی و کارکنان و کارگران آن‌ها ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند و در غیر این صورت با افراد متخلف برخورد می‌شود.

تعطیلی صنوف پرخطر ادامه دارد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به اینکه تعطیلی صنوف برای بعد از ۲۳ فروردین‌ماه به دودسته تقسیم می‌شود، بیان کرد: در آینده نزدیک فهرستی از کسب‌وکارهای پرخطر و کم‌خطر تهیه می‌شود که بر اساس این طرح تمامی کسب‌وکارهای پرخطر تعطیل خواهند بود.

خجسته پور بابیان اینکه تشدید نظارت و بازرسی از فعالیت کسب‌وکارهای کم‌خطر در دستور کار قرار دارد، بیان کرد: در حوزه آموزشی مدارس و دانشگاه‌ها در تمام مقاطع تحصیلی تا ۳۰ فروردین تعطیل است و اگر تصمیم جدیدی گرفته شود اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه درباره فعالیت تالارهای عروسی با توجه به تعویق تعداد زیادی از مجالس عروسی که موجب نگرانی بسیاری از زوج‌ها شده است در آینده نزدیک بررسی می‌شود، تصریح کرد: کم‌خطر یا پرخطر بودن تالارهای عروسی در آینده اعلام خواهد شد.

آغاز فعالیت آموزشی دانشجویان مقطع دکتری از یک اردیبهشت

معاون استاندار سمنان بابیان اینکه مقطع دکتری از یک اردیبهشت‌ماه در تمام دانشگاه‌های استان سمنان فعالیت آموزشی خود را شروع می‌کنند، گفت: اماکن مقدس و متبرکه نیز تا ۳۰ فروردین تعطیل هستند.

خجسته پور با اشاره به شرایط فعالیت کارکنان دستگاه‌های اجرایی یادآور شد: تا ۲۳ فروردین‌ماه ادارات با یک‌سوم ظرفیت نیروی انسانی خود فعال و ازآن‌پس با دوسوم نیروها به ادامه فعالیت می‌پردازند.

وی از منع آمدوشد خودروهای غیربومی به استان سمنان خبر داد و گفت: این طرح در حال حاضر تا ۳۰ فروردین‌ماه برنامه‌ریزی‌شده که در صورت لزوم برای تداوم آن اطلاع‌رسانی می‌شود و این در حالی است که ناوگان‌های حمل‌ونقل عمومی مانند روال گذشته با رعایت نکات بهداشتی فعال هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان افزود: در چهار ایستگاه اصلی استان سمنان نیروهای هلال‌احمر مستقر هستند و افرادی که از طریق ریلی وارد استان می‌شوند سلامت آن‌ها کنترل می‌شود.

کد خبر: ۱۲٬۵۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha