۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷
رشد ۷ برابری سرمایه در دامغان | جهش در حوزه کشاورزی و معدن محقق شود
نماینده دامغان:

رشد ۷ برابری سرمایه در دامغان | جهش در حوزه کشاورزی و معدن محقق شود

دامغان- علیزاده، نماینده دامغان در مجلس با بیان اینکه رشد هفت برابری سرمایه در این شهرستان محقق شده است، گفت: در سال گذشته ۵۰ نفر در شهر دامغان سرمایه گذاری کردند.

علی اکبر علیزاده برمی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه شد هفت برابری سرمایه در این شهرستان محقق شده است، ابراز کرد:  سرمایه گذاری در انواع کارخانه ها چون ذوب و آلیاژ  از جمله سرمایه گذاری های جدید در شهرستان دامغان محسوب می شود.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۵۰ نفر در شهر دامغان سرمایه گذاری کرده اند، ابراز کرد: این سرمایه ها در ارتقای شرایط اقتصادی دامغان و رشد سرمایه تاثیر بسزایی داشته است.

صدور مجوز نیروگاه
نماینده دامغان در مجلس همچنین تاکید کرد:  صدور مجوز چند مگاواتی نیروگاه برق از دیگر کارهایی بود که در این شرایط حساس بی برقی در دامغان صورت گرفته که می تواند به کاهش مشکلات تامین انرژی موثر باشند.

علیزاده برمی ادامه داد: افزایش شهرک های صنعتی، افزایش مجتمع های دامداری، راه اندازی مجتمع دام هفت  هزار رأسی و … از دیگر کارهای بود که در این منطقه اجرا شده است که امیدواریم این طرح ها به توسعه اقتصادی و همچنین اشتغال شهرستان منجر شود.

وی با بیان اینکه  از دیگر کارهای که تلاش شده در دامغان اجرا شود جهش در امر کشاورزی است، تاکید کرد: دیگر اولویت ما در دامغان معدن خواهد بود چرا که این شهرستان دارای ظرفیت های عظیم معدنی در بخش های مختلف است.

توجه به معادن دامغان
این عضو خانه ملت با اشاره به اینکه توجه جدی به معادن و رونق گرفتن آن در دامغان اولویت خواهد بود، بیان کرد: رفع مشکلات کم آبی از دیگر اقداماتی است که در دامغان پیگیری می شود تا بتوانیم شاهد کاهش مشکلات تامین آب برای مردم، کشاورزی و تولید و ... باشیم.

علیزاده برمی با بیان اینکه تولید سنگ آهن با عیار ۶۳ درصد و در ادامه اشتغال مردم در این کارخانه دیگر اولویت ما در شهرستان است، گفت: برای پیشبرد اهداف نظام و انقلاب و مردم ضروری باید بیش از قبل کوشید.

کد خبر: ۱۲۵٬۸۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha