۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۶
مراکز خدمات درمانی طرف قرارداد وزارت نیرو افزایش می‌یابد
طی مذاکره «ساتکاب» با «بیمه رازی»؛

مراکز خدمات درمانی طرف قرارداد وزارت نیرو افزایش می‌یابد

نایب رئیس هیات مدیره شرکت مادر تخصصی ساتکاب با اشاره به مذاکرات صورت گرفته با مدیران ارشد «بیمه رازی» از افزایش تعداد مراکز ارائه دهنده خدمات درمانی طرفِ قرارداد با وزارت نیرو خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت نیرو، رضا بهشتی نایب رئیس هیات مدیره شرکت مادر تخصصی ساتکاب با اشاره به رسالت واگذار شده امور بیمه‌ای از سوی وزارت نیرو به شرکت ساتکاب و اهمیت این موضوع اظهار کرد: طی پیگیری‌های صورت گرفته برای رفع مشکلات خدمات بیمه‌ای کارکنان ستاد و شرکت‌های مادر تخصصی تابعه در جهت بهبود خدمات، اقداماتی جدی و اساسی صورت گرفته که می‌تواند در این زمینه موثر باشد.

وی اضافه کرد: ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات درمانی، افزایش مراکز ارائه دهنده خدمات درمانی، افزایش تعداد داروخانه‌های طرف قرارداد از جمله موارد اصلی مورد بحث و توجه ساتکاب با معاونت بیمه مرکزی بوده تا شاهد ارتقای سطح خدمات بیمه‌ای در وزارت نیرو باشیم.

بهشتی با اشاره به مذاکرات نتیجه مطلوب با مدیران ارشد بیمه رازی یادآور شد: مقرر شد مراکز درمانی برتر کشور و برخی دیگر از مراکز درمانی با خدمات خوب به فهرست مراکز ارائه دهندگان خدمات درمانی به وزارت نیرو افزوده شوند.

نایب رئیس هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی ساتکاب خاطرنشان کرد: همچنین افزایش تعداد داروخانه‌های طرف قرارداد با وزارت نیرو و بیمه رازی نیز از دیگر موارد اصلی مورد بحث، در این مذاکرات بود که مدیران ارشد بیمه رازی قول مساعدی در این خصوص دادند.

کد خبر: ۱۲۵٬۷۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha