۴ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۰
ایجاد اشتغال با رونق ساخت‌وساز محقق می‌شود
نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

ایجاد اشتغال با رونق ساخت‌وساز محقق می‌شود

عزیزی، نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس گفت: دولت هرگونه پیشنهادی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن ارایه کند، مجلس تمام قد پشت آن ایستاده است.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، ابراهیم عزیزی نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در خصوص حمایت‌های مجلس از اجرای طرح نهضت ملی مسکن و همچنین راهکارهای مجلس برای اصلاح لایحه بودجه برای این طرح به ارایه توضیحاتی پرداخت.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مجلس تمامی حمایت‌های خود را در قالب قانون جهش تولید مسکن برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن از دولت و وزارت راه و شهرسازی داشته است.

عزیزی در خصوص اصلاح لایحه بودجه برای اجرای طرح‌های مسکن، اعلام کرد: دولت هرگونه پیشنهادی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن ارایه کند، مجلس تمام قد پشت آن ایستاده است. مجلس آمادگی دارد تا هرگونه اقدامی را برای تسریع در اجرای این طرح انجام بدهد.

وی تصریح کرد: طرح نهضت ملی مسکن طرح پیش‌رویی است که می‌تواند به کاهش قیمت تمام‌شده مسکن منجر شود. همچنین اجرای این طرح می‌تواند بار سنگینی را از دوش خانواده‌های نیازمند به سر پناه بردارد و طرح تعالی جمعیت را اجرایی کند.

عزیزی افزود: با رونق ساخت و ساز بسیاری از مشاغل در کشور فعال خواهند شد. چنانچه طرح نهضت ملی مسکن اجرایی شود سایر بخش‌های اقتصادی به حرکت درمی‌آید.

کد خبر: ۱۲۵٬۷۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha