۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۶
برپایی قرارگاه تامین امنیت غذایی در اصفهان
در گفت و گو با بازار مطرح شد؛

برپایی قرارگاه تامین امنیت غذایی در اصفهان

اصفهان- ایراندوست، معاون بهبود تولیدات دام و طیور جهاد کشاورزی اصفهان گفت: قرارگاه امنیت غذایی در حوزه‌های تولید و مصرف در استان اصفهان برپا می‌شود.

حسین ایراندوست در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: موضوع قرارگاه امنیت غذایی به استان‌ها ابلاغ شده است و هدف آن پیگیری مصوبات کشوری و پایداری امنیت غذایی در استان است.

وی افزود: این قرارگاه که با حضور مقاماتی از سازمان جهادکشاورزی، اطلاعات سپاه، ناجا، تعزیرات حکومتی، سازمان صمت، سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده و غیره هر روز صبح برگزار می‌شود و دو موضوع در حلقه تولید و مصرف بررسی خواهد شد.

معاون بهبود تولیدات دام و طیور جهاد کشاورزی اصفهان تصریح کرد: در قرارگاه امنیت غذایی هر عاملی که در تولید اختلال ایجاد می‌کند شناسایی شده و بررسی خواهد شد و حلقه مصرف هم که به فراوانی غذا و محصول دلالت دارد هم با رعایت قیمت‌ها پایش می‌شود.

اصفهان یکی از قطب‌های مهم محصولات کشاروزی و دامی در کشور است
وی با تاکید بر اینکه اصفهان یکی از قطب‌های مهم محصولات کشاروزی و دامی در کشور است، گفت: تفاهم نامه‌ای هم بین سازمان جهاد کشاورزی با سازمان بسیج شکل گرفته است که از نیروهای بسیج برای بازرسی و نظارت در بخش تولید و مصرف بهره گرفته شود.

کد خبر: ۱۲۵٬۷۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha