۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶
بیوگرافی خواننده های معروف! سلبریتی های جدید

بیوگرافی خواننده های معروف! سلبریتی های جدید

هر چه قدر که در فضای گستره موسیقی پیش می رویم خواننده های جدید و بسیار خوش ضدایی به بازار مارکت موسیقی معرفی می شوند.

به گزارش بازار، هر چه قدر که در فضای گستره موسیقی پیش می رویم خواننده های جدید و بسیار خوش ضدایی به بازار مارکت موسیقی معرفی می شوند. برخی با صدای بم و برخی با صدای نازک تری هستند و خب طبیعتا صداهای خاصی داشتند که به این مرحله از شهرت رسیده اند. هر چند وجود تکنیک های مختلف نیز در اجرا بی تاثیر نبوده است. بر اساس مطالعات بدست آمده از سایت آی ریتم دات کام؛ خواننده های مطرح کشوری در سال ۱۴۰۰ مشخص شده اند که در این مقاله ما به بیوگرافی و زندگی شخصی هر کدام بر اساس مستندات آی ریتم می پردازیم.  

بیوگرافی سلبریتی ها

بیوگرافی واژه انگلیسی زبانی می باشد که در معنای لغت فارسی به معنی زندگی نامه و شرح حال می باشد. بیو (شرح) + گرافی (نمودار زندگی) را معنا می دهند. حال در این جا نیز به بیوگرافی چند خواننده می پردازیم که به شرح ذیل خواهند بود.  

بیوگرافی احسان کریمی » خواننده ی بسیار خوش صدا متولد ۱۵ تیر ماه ۱۳۷۵ از شهر بردسکن در استان خراسان رضوی می باشد که از سال ۱۳۹۴ آغاز به فعالیت داشته است که خود نیز تنظیم کننده و آهنگساز می باشد. وی با هنرمندان بزرگی همچون رضا پناهی، معین راهبر، احسان نی زن، بهروز میرزایی، باران بهرامی، مریم دلشاد و ... همکاری داشته است.  

بیوگرافی علی یاسینی» خواننده جوان و متولد ۱۲ آذرماه ۱۳۷۳ از شهر تهران می باشد که از سال ۱۳۹۵ آغاز به فعالیت رسمی داشته است. وی سابقه همکاری با هنرمندان بزرگی چون سعید شمس، آرش ای پی و مسیح را در کارنامه موسیقیایی خود دارد. از معروف ترین آهنگ هایش می توان به اگه جنگ بشه، دیوار و ... اشاره کرد.  

بیوگرافی سینا پارسیان» خواننده کار بلد و حرفه ای قرن اخیر که متولد ۲۸ اسفند ماه ۱۳۶۸ از تهران می باشد. وی آهنگساز بسیار مشهوری است که تاکنون برای هنرمندان مشهوری همچون محسن یگانه، محمد علیزاده و ... همکاری داشته و برایشان کار ساخته است.  

بیوگرافی ناصر زینعلی» خواننده خوش صدای جدیدی می باشد که توانسته است با موزیک هایش خاطرات زیادی را برای هواداران و مردم فراهم سازد. وی تاکنون با هنرمندانی همچون علی بیات و نیما معین، حامد برادران و ... سابقه همکاری داشته است. دلبر ناب، شب های تهران، نفس، زل بزن و ... از جمله آهنگ های مشهور وی هستند.  

بیوگرافی آرون افشار» خواننده خوض صدا متولد ۱ تیرماه ۱۳۷۷ از شاندیز مشهد می باشد. وی خیلی سریع رشد کرد و با همکاری که با رفیق و مدیر هنری اش معین راهبر داشت خیلی زود به اهدافش رسید. وی موسیقی را یک جا به شهرت رساند و با قطعه جانم باش مشهور شد.  

بیوگرافی بهنام بانی» متولد ۱۱ مهر ماه ۱۳۶۶ از دامغان می باشد. به گفته خودش علت گرایشش به موسیقی پدرش بوده است که نوازنده آکاردئون بود. سپس در دوران نوجوانی در کنار استاد محمد نوری به صورت حرفه‌ ای به یادگیری موسیقی پرداخت.  

بیوگرافی امو بند» گروه موسیقی موفق که از سال ۱۳۹۱ به صورت رسمی شروع به کار کردند و متشکل از افشین کامیار متولد ۱۷ تیرماه ۱۳۷۱، سعید قنبر پور متولد ۱۵ فروردین ماه ۱۳۷۱، میثم کمالی ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۳۷۲ که میثم اخیرا از این گروه جدا شده می باشد.

بیوگرافی سینا سرلک» خواننده فوق العاده حرفه ای و خوش صدا متولد ۶ آبان ماه ۱۳۶۱ از الیگودرز می باشد. وی از قدیم موزیک های بسیاری را خوانده و در بسیاری از کشور ها نیز کنسرت رسمی داشته است که در سال های اخیر اوج بیشتری گرفته و با خواندن سبک تلفیقی حرف های زیادی برای گفتن داشته است. یک آهنگ را نیز با محمدرضا گلزار همکاری داشته است.  

بیوگرافی محسن ابراهیم زاده » خواننده متولد ۱۷ شهریور ۱۳۶۶ از تربت حیدریه می باشد. وی به شدت طرفدار پرسپولیس و رنگ قرمز است. شاید اولین قطعه ای که از او شنیده باشید آهنگ هنوزم باشد. وی با گروه مهدی کرد عزیز همکاری دارد.

بیوگرافی مسیح» مسیح عطاریان متولد ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۳۶۷ از تهران می باشد. وی برادر نوازنده مشهور مازیار عطاریان است. وی اغلب آثارش را با یار همیشگی خود آرش عدل پرور یا همان آرش ای پی خوانده است.  

شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتری درباره بیوگرافی ها به سایت آی ریتم مراجعه کنید

https://ireetm.com/ منبع سایت آی ریتم

کد خبر: ۱۲۵٬۶۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha