۴ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۹
«متا ماسک» از قابلیت دریافت توکن های NFT برای کاربران این کیف پول خبر داد
با صدور بیانیه ای رسمی اعلام شد؛

«متا ماسک» از قابلیت دریافت توکن های NFT برای کاربران این کیف پول خبر داد

«متا ماسک» (MetaMask) که یک کیف پول رمزنگاری محبوب که در قالب یک افزونه مرورگر محسوب می شود، از قابلیت دریافت توکن غیرقابل تعویض درون برنامه ای (NFT) خود را که هنوز راه اندازی نشده، رونمایی کرد.

به گزارش بازار، «متا ماسک» (MetaMask) که یک کیف پول رمزنگاری محبوب که در قالب یک افزونه مرورگر محسوب می شود، از قابلیت دریافت توکن غیرقابل تعویض درون برنامه ای (NFT) خود را که هنوز راه اندازی نشده، رونمایی کرد.

بر اساس این گزارش، حساب کاربری رسمی متا ماسک در توییتر اعلام کرد: «متخصصین کارگاه ما در حال انجام کارهای تکمیلی بر روی ویژگی‌های کلکسیونی در بخش Extension (متا ماسک) هستند تا با اپلیکیشن موبایل ما سازگار شوند.»

متا ماسک در حال حاضر یک نرم افزار کیف پول رمزنگاری بزرگ غیرقانونی است که به کاربران امکان ارسال و دریافت ارزهای دیجیتال و توکن های بر بستر اتریوم (ETH) را می دهد. تخمین زده می شود که این پلتفرم بیش از ۲۱ میلیون کاربر داشته باشد.

متا ماسک همچنین  هفته گذشته اعلام کرد که کاربران این کیف پول می توانند NFT ها را به عنوان توکن های سفارشی در افزونه آن اضافه کنند، اما نمی توانند آنها را ببینند.

در این بیانیه آمده است: "ما فعالانه در حال کار بر روی بهبود پشتیبانی NFT در بخش MetaMask Extension هستیم که به زودی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت، و این اطلاعات پس از قرار گرفتن در دسترس، به روزرسانی خواهند شد. در حال حاضر، برای مدیریت NFT های خود از طریق متا ماسک، لطفا از نسخه موبایلی متا ماسک استفاده کنید." 

با این حال، این شرکت تاکید کرده که نسخه موبایل متا ماسک در حال حاضر NFT ها را در زیر تب NFT نمایش می دهد.

متا ماسک همچنین توضیح داد که این شرکت، داده های خود را از بازار اصلی NFT OpenSea استخراج می کنند.

گفتنی است، در اواخر ماه سپتامبر، غول رسانه‌های اجتماعی توییتر نیز برنامه‌های خود را برای ادغام حساب‌های کاربرانش با NFT‌هایشان اعلام کرد.

کد خبر: ۱۲۵٬۴۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha