۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶
راه اندازی تالار تهاتر به صورت مجازی از سوی اتاق بازرگانی زنجان
رئیس اتاق بازرگانی زنجان خبر داد

راه اندازی تالار تهاتر به صورت مجازی از سوی اتاق بازرگانی زنجان

زنجان- یگانه فرد، رئیس اتاق بازرگانی زنجان از راه اندازی تالار تهاتر به صورت مجازی در وب‌سایت اتاق بازرگانی زنجان خبر داد و گفت: موقعیت کاری صادرکنندگان و واردکنندگان در حوزه‌های تجاری معرفی می شود.

علی یگانه فرد در گفتگو با خبرنگار بازار به برنامه‌های اتاق بازرگانی استان زنجان در حوزه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: تسهیلگری در حوزه تجارت و فعالیت‌های اقتصادی از جمله رسالت‌های اتاق است. 

وی از راه اندازی تالار تهاتر به صورت مجازی در وب‌سایت اتاق بازرگانی زنجان خبر داد و ابراز داشت: صفحه‌ای اختصاصی در وب سایت اتاق زنجان با عنوان «تالار تهاتر» راه اندازی شده که در آن موقعیت کاری صادرکنندگان و واردکنندگان را در حوزه‌های تجاری به یکدیگر معرفی می‌کند تا در صورت تفاهم طرفین امکان استفاده از کوتاژهای صادراتی یکدیگر فراهم و مبادله کنند. 

رئیس اتاق بازرگانی زنجان گفت: لیست صادرکنندگان و واردکنندگان استان از سوی سازمان صمت استان اخذ و در وبسایت اتاق بازرگانی زنجان بارگذاری شده است.

یگانه فرد تاکید کرد: علاقه مندان در حوزه فعالیت‌های اقتصادی برای بهره برداری و استفاده از این امکان می‌توانند با مراجعه به وب سایت اتاق بازرگانی زنجان، از منوی بخش خدمات وارد تالار تهاتر شده و ضمن مشاهده لیست صادرکنندگان و واردکنندگان در زمینه‌های مورد نظر یکدیگر همکاری به صورت تهاتری داشته باشند.

وی افزود: همچنین چنانچه هر یک از واردکنندگان و صادرکنندگان درخواست حذف اطلاعات خود از لیست مذکور را داشته باشند، امکان آن فراهم بوده و می‌توانند با کارشناس اتاق زنجان در این موضوع به شماره تلفن ۰۲۴۳۳۴۶۳۷۷۷۰ داخلی ۱۰۹ تماس حاصل کرده و درخواست خود را ارائه کنند.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان تاکید کرد: اتاق زنجان مسئولیتی در خصوص ماهیت و اعتبار افراد معرفی شده در لیست اعم از صادر کننده و وارد کننده ندارد و تنها زمینه تسهیل ارتباطات تجاری و صادرات و واردات را فراهم کرده است که این موضوع باید مورد توجه فعالان اقتصادی قرار گیرد.

کد خبر: ۱۲۵٬۳۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha