۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۲
جزئیات خروج قطار متروی خط کرج - تهران از ریل

جزئیات خروج قطار متروی خط کرج - تهران از ریل

حدود ساعت هفت صبح امروز، قطار تندرو که از مسیر کرج-گلشهر به سمت ایستگاه تهران (صادقیه) در حرکت بود، با قطار عادی در ایستگاه چیتگر برخورد کرد.

به گزارش بازار، امروز چهارشنبه اول دی ۱۴۰۰ حدود ساعت هفت صبح قطار تندرو که از مسیر کرج-گلشهر به سمت ایستگاه تهران (صادقیه) در حرکت بود با قطار عادی در ایستگاه چیتگر برخورد کرد.

به منظور رفاه حال شهروندان هماهنگی‌های لازم با شرکت واحد اتوبوسرانی برای انتقال مسافران از ایستگاه وردآورد تا ایستگاه تهران (صادقیه) و بالعکس انجام شده است.

به علت برخورد دو قطار در ایستگاه چیتگر، خط ۵ متروی تهران و حومه مسافرگیری در این خط از سمت تهران (صادقیه) به سمت کرج -گلشهر تا ایستگاه وردآورد و در مسیر بالعکس از ایستگاه وردآورد تا تهران صادقیه متوقف شده است.

قائم مقام شرکت مترو: علت حادثه قطار مترو مشخص نیست
قائم مقام عملیات شرکت بهره برداری مترو گفت: علت حادثه برخورد قطار مترو مشخص نیست و تیم‌های فنی در حال بررسی علت حادثه هستند.

آزادی در ارتباط زنده با شبکه خبر درباره حادثه برخورد دو قطار شهری خط تهران - کرج نرسیده به چیتگر افزود: حدود ساعت ۷ و ۵ دقیقه گزارش برخورد دو قطار مترو در ایستگاه چیتگر را در مسیر خط ۵ متروی تهران داشتیم و بعد از اتفاق تمام عوامل امدادی را اطلاع رسانی کردیم که در محل حضور یافتند و کارهای امدادی را شروع کردند.

وی گفت: هم اکنون نیروهای امدادی در حال نرمال سازی مسیر هستند و واگن‌هایی را که آسیب دیده است، جدا می‌کنیم تا خط را آزاد کنیم و مسافرگیری را به حالت عادی برگردانیم.

آزادی درباره علت حادثه نیز گفت: فعلا مشخص نیست و اکنون تیم‌های فنی علت حادثه را بررسی می‌کنند و باید بررسی اولیه تمام شود تا بتوانیم دقیق بگوییم که علت حادثه چه بوده است.
 
خالدی: برخورد دو قطار مترو ۲۰ مصدوم داشته است
سخنگوی سازمان اورژانس گفت: برخورد دو قطار در خط متروی تهران - کرج ۱۰ مصدوم بر جای گذاشته است.

خالدی درباره برخورد دو قطار شهری متروی تهران - کرج در محدوده چیتگر افزود: تاکنون ۱۱ نفر از از سرنشینان قطارها با آمبولانس به مراکز درمانی منتقل شدند که متاسفانه حال یک نفر از آنها وخیم است و ۹ نفر از مصدومان هم در محل و به صورت سرپایی مداوا شدند، اما خوشبختانه فوتی نداشتیم.

وی گفت: به محض کسب اطلاعات از این حادثه، ۱۵ آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس در محل مستقر شدند و اورژانس هوایی نیز در آماده باش است و خوشبختانه تعداد مصدومان در همین حدود است.
 
سخنگوی آتش نشانی: همکاران مترو در حال جابجایی واگن خارج شده از خط هستند
سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: با توجه به تصادف دو قطار و خارج شدن یک واگن از خط و قرار گرفتن در حالت نیمه واژگون، همکاران ما در مترو تهران در حال جابجایی این واگن هستند.

جلال ملکی، افزود: بعد از اطلاع تصادف دو قطار بلافاصله سه ایستگاه آتش نشانی در همان دقایق اولیه در محل حاضر شدند.

وی گفت: در همان لحظات اولیه ۱۸ نفر از مسافران از قطار خارج و به بیرون منتقل شدند.

ملکی افزود: این حادثه تعدادی مصدوم داشت که در محل مداوا و تعدادی نیز به بیمارستان منتقل شدند.

وی گفت: متاسفانه حال یک مسافر که گفته می‌شود مردی ۵۰ ساله است وخیم گزارش شده است.

کد خبر: ۱۲۵٬۲۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha