۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸
 ۲۰۰ پروژه نیمه کاره مازندران تکمیل شده است
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران:

۲۰۰ پروژه نیمه کاره مازندران تکمیل شده است

ساری- غلامی راد، رئیس سازمان برنامه و بودجه مازندران گفت: شمار پروژه های نیمه کاره استان به چهار هزار و ۷۰۰ طرح رسید و ۲۰۰ پروژه طی سال های قبل تکمیل شد.

مفید غلامی راد در گفتگو با خبرنگار بازار، پروژه های راه باند دوم قائمشهر- کیاکلا و بهنمیر، بزرگراه ساری - خزرآباد، راه الموت- تنکابن و قزون را از جمله طرح ها ذکر کرد و گفت: بهسازی راه اصلی هراز، آبرسانی به شهرهای مختلف از جمله رامسر، ساری، سد گلورد و غیره از جمله طرح ها است.

وی شاخص استان در حوزه انرژی را نامناسب دانست و گفت: در حوزه پسماند و مدیریت آن در سال آینده ۳۷ میلیارد تومان به رقم بودجه این بخش افزوده شده است.

وی درباره دیون گفت: دیون شامل طرح های دارای موافقت نامه یا بدون موافقت نامه است و در زمینه تخصیص و درصد آن باید ببینیم وضعیت کلان کشور از نظر اعتباری به چه صورت خواهد بود.

غلامی راد درباره سهم بودجه استان از اعتبارات دولتی اظهار داشت: هر استان به تناسب توسعه و شاخص هایی که دارد از اعتبارات بهره مند می شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران با اشاره به اینکه پنج هزار پروژه نیمه تمام در استان وجود داشت و اکنون به چهار هزار و ۷۰۰ پروژه رسیده است، گفت: طی چند سال اخیر ۲۰۰ پروژه ساماندهی شد و در تلاش هستیم پروژه های نیمه تمام دارای ۶۰ تا ۷۰ درصد رشد و پیشرفت را تکمیل کنیم.

وی با اظهار اینکه بخش اعظم درآمدها و نظام تامین مالی باید از طریق مالیات تامین شود، خواستار فعالیت بیشتر برای توسعه فعالیت های عمومی و درآمدهای مالیاتی پایدار شد.

کد خبر: ۱۲۵٬۱۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha