۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵
۳ هزار پایش مصرف گاز در ادارات دولتی البرز انجام شد
برای بهره‌مندی حداکثری مردم از نعمت گاز؛

۳ هزار پایش مصرف گاز در ادارات دولتی البرز انجام شد

کرج- سرپرست شرکت گاز البرز گفت: در برنامه اجرای طرح پایش مصرف روزانه گاز در ادارات دولتی و سازمانها دو هزار و ۹۴۸ پایش صورت گرفت که از این تعداد ۱۱۲ مورد منجر به اخطار شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان البرز، سید رضا غفاریان گفت: با هدف گازرسانی برای بهره مندی حداکثری مردم از نعمت گاز با عزم جدی طرح پایش مصرف روزانه گاز در استان البرز اجرا می شود.

غفاریان اضافه کرد: در برنامه اجرای طرح پایش مصرف روزانه گاز در ادارات دولتی و سازمانها که تا پایان هفته سوم آذر ماه صورت گرفت، مجموعاً ۲ هزار و ۹۴۸ مورد پایش داشتیم که از این تعداد ۱۱۲ مورد منجر به اخطار شده است.

وی اظهار کرد: استان البرز با مجموع ۲۸۳ هزار انشعاب شامل ۲۳۵ هزار انشعاب در بخش شهری و ۴۸ هزار انشعاب مربوط به بخش روستایی است.

البرز بیش از ۹۳۳ هزار مشترک گاز دارد
سرپرست شرکت گاز استان البرز گفت: مجموع مشترکان در این استان بیش از ۹۳۳ هزار مشترک می رسد که از این تعداد ۸۵۱ هزار مشترک مربوط به بخش شهری و ۸۲ هزار مشترک مربوط به بخش روستایی می باشد که از نعمت گاز طبیعی برخوردارند.

غفاریان با بیان اینکه گازرسانی برای بهره مندی حداکثری مردم از این نعمت الهی برای ایجاد رفاه و آسایش بیشتر از مهمترین اهداف شرکت گاز استان البرز می باشد، افزود: کارکنان شرکت گاز استان البرز برای توسعه در گازرسانی به اقصی نقاط استان با تلاش های جهادگونه خدمت می کنند و با وجود تمام مشکلات مختلف طبق تعهد و برنامه ریزی های انجام شده گازرسانی به تمام روستاهای استان ادامه دارد.

کد خبر: ۱۲۵٬۱۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha