۱۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱
تعداد پروژه‌های اقتصاد مقاومتی سیستان و بلوچستان به ۴۴ طرح افزایش یافت
رئیس مدیریت و برنامه‌ریزی سیستان و بلوچستان:

تعداد پروژه‌های اقتصاد مقاومتی سیستان و بلوچستان به ۴۴ طرح افزایش یافت

زاهدان - رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی سیستان و بلوچستان گفت: تعداد پروژه‌های اقتصاد مقاومتی این استان در سال جدید به ۴۴ طرح افزایش یافته است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، مهرداد عرب اول در نخستین نشست ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان در سال جدید اظهار داشت:  جهش تولید نیازمند ایجاد تحرک در بازار داخلی و خارجی است.

وی ادامه داد: در حوزه داخلی توجه به مدیریت واردات و مبارزه با قاچاق و در حوزه خارجی توجه به ارزش افزوده و مواردی از این دست باید مدنظر باشد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی سیستان و بلوچستان بیان کرد: تعداد پروژه‌های اقتصاد مقاومتی استان در سال جدید به ۴۴ طرح افزایش یافته که در سال گذشته فقط ۲۷ پروژه داشتیم و این نشان از توجه سازمان برنامه بودجه کشور و پیگیری مصوبات سفر نوبخت و جهانگیری به استان است.

وی اظهار داشت: سیستان و بلوچستان از سال ۹۵ در حوزه اقتصادی مقاومتی ورود و ۱۳ محور توسعه‌ای و سند را تعریف کرد که این اسناد در سال ۹۵ و ۹۶ تبدیل به پروژه شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ۱۶ محرک اقتصادی سال ۹۷ مشخص که بخشی از پروژه‌های مصوب در قالب این ۱۶ محور قرار گرفت.

وی اظهارداشت: سال ۹۸ این امر تخصصی‌تر شد و سامانه‌ای به نام «نیپا» شکل گرفت که در این سامانه ۲۸ پروژه منتخب مشخص شد.

عرب اول گفت: تا امروز بیش‌از ۳۷ نشست در حوزه اقتصاد مقاومتی با ۱۱۴ مصوبه که غالباً در بخش آب و کشاورزی بوده در سیستان و بلوچستان تشکیل شده است.

کد خبر: ۱۲٬۵۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha