۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۲
قرار گرفتن کاردانو در یک مثلث حیاتی| احتمال افزایش یا سقوط قیمت وجود دارد
بازار رمزارزها؛

قرار گرفتن کاردانو در یک مثلث حیاتی| احتمال افزایش یا سقوط قیمت وجود دارد

قیمت کاردانو هم اکنون در یک مثلث قیمتی حیاتی قرار گرفته که در صورت شکست به سمت صعود، مقاومت ۱.۴۵ و در صورت شکست نزولی، سقوط به ۱ دلار را تجربه خواهد کرد.

به گزارش بازار، قیمت کاردانو در داخل یک تنظیم روند نزولی قرار گرفته که در حال تثبیت قیمت در این ناحیه است. اگر خرس‌ها موفق شوند این سطح حیاتی را بشکنند، باعث سقوط قیمت می‌شود که چنین سقوطی، قیمت کاردانو را به سطوحی که آخرین بار شش ماه پیش مشاهده شده بود، تنزل خواهد داد. 

قیمت کاردانو از ۷ دسامبر چهار پیک پایین‌تر و چهار کف قیمت با پایین‌ترین حد مساوی ایجاد کرده است. اتصال این نقاط نوسانی با استفاده از خطوط روند، یک مثلث نزولی را در این بازه زمانی نشان می‌دهد. این ساختار فنی یک نوسان ۱۷ درصدی را پیش‌بینی می‌کند که با اضافه کردن فاصله بین اولین نوسان بالا و نوسان پایین به نقطه شکست در ۱.۲۰ دلار به دست می‌آید.

خطر سقوط زمانی جدی تر خواهد شد که قیمت کاردانو در حول و حوش بازه مثلث با قیمت ۱.۲۴ دلار در حال معامله است. بسته شدن کندل چهار ساعته قیمت در زیر ۱.۲۰ دلار نشان دهنده خطر است و باعث کاهش ۱۷ درصدی قیمت و رسیدن آن به ۱ دلار می شود. با این حال، سرمایه گذاران باید توجه داشته باشند که سطح حمایت ۱.۱۵ دلار نقش حیاتی در دفاع در برابر سقوط ایفا خواهد کرد. اگر فشار فروش غلبه کند، کاردانو مستقیماً با قیمت ۱.۰۲ دلار به سطح حمایت بعدی می رود که در نزدیکی هدف نظری ۱ دلار قرار دارد.

مدل GIOM  نشان می دهد که سطح پشتیبانی قوی در حدود ۰.۹۷۷ دلار وجود دارد. در اینجا، تقریباً ۳۸۹۰۰۰۰ آدرسی که تقریباً ۵.۷۶ میلیارد کاردانو خریداری کرده‌اند، در وضعیت نقدینگی قرار دارند که در صورت پایین‌تر رفتن قیمت کاردانو، احتمالاً تعداد بیشتری نیز خریداری خواهند کرد.

ADA/USDT 4-hour chart

علاوه بر این، ۵۵۲,۶۹۰ آدرسی که ۱۰.۱۹ میلیارد کاردانو را با قیمت متوسط ​​۱.۲۷ دلار خریداری کرده‌اند، ممکن است دارایی های خود را تخلیه کنند و در صورت افزایش قیمت، به عنوان منبع فشار فروش عمل کنند.

در نهایت، تعداد معاملات بزرگ به ارزش ۱۰۰ هزار دلار یا بیشتر، از ۸۸۷۰ به ۲۸۸۰ تراکنش در ماه گذشته کاهش یافته است. این کاهش ۶۷.۵ درصدی حاکی از کاهش منافع سرمایه گذاران با ارزش خالص یا همان نهنگ ها است.

در حالی که همه چیز برخلاف قیمت کاردانو پیش می رود، بسته شدن قطعی کندل چهار ساعته بالای ۱.۳۰ دلار هرگونه فشار فروش کوتاه مدت را کاهش داده و سطح قیمت بالاتر را ایجاد می کند و این موضوع، تز نزولی را باطل می کند.

در چنین حالتی، سرمایه‌گذاران می‌توانند انتظار داشته باشند که کاردانو مقاومت های ۱.۴۵ و پز آز آن نیز ۱.۵۱ دلار را آزمایش کند.

کد خبر: ۱۲۵٬۰۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha