۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۱
روستاییان برای تمدید اعتبار بیمه درمان خود اقدام کنند
مدیرکل بیمه سلامت استان همدان:

روستاییان برای تمدید اعتبار بیمه درمان خود اقدام کنند

همدان - مدیرکل بیمه سلامت استان همدان گفت: روستاییان و بیمه شدگان صندوق بیمه سلامت همگانی به منظور تداوم دریافت خدمات بیمه سلامت برای تمدید اعتبار بیمه درمان خود اقدام کنند.

به گزارش بازار؛ سعید فرجی گفت: مطابق دستور ستاد مرکزی سازمان بیمه سلامت برای پیشگیری از ایجاد ازدحام در دفاتر پیشخوان دولت و به دلیل شرایط خاص ناشی از همه گیری ویروس کرونا و پیشگیری از گسترش این بیماری، اعتبار دفاتر روستائیان و سلامت همگانی تا پایان آذر ماه ۱۴۰۰ به صورت  سیستمی تمدید شده بود که با توجه به نزدیک شدن به پایان بازه زمانی مذکور از روستاییان و بیمه شدگان صندوق بیمه سلامت همگانی در خواست می کنیم برای تمدید اعتبار بیمه درمان خود اقدام کنند.

مدیرکل بیمه سلامت استان همدان افزود: امکان تمدید پوشش بیمه‌ای در صندوق‌های بیمه روستاییان و عشایر و سلامت همگانی به صورت غیر حضوری از طریق سامانه شهروندی بیمه سلامت به نشانی www.bimehsalamatiranian.ir یا eservices.ihio.gov.ir/esc فراهم است.

وی گفت:همچنین این گروه از بیمه شدگان می توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان طرف قرارداد با بیمه سلامت نسبت به تمدید بیمه درمان خود به مدت یکسال اقدام کنند.

سعید فرجی یادآور شد: مردم می توانند هرگونه سوال و یا مشکلی در خصوص خدمات بیمه سلامت را از طریق سامانه تلفنی  ۱۶۶۶ مطرح و پیگیری کنند.

کد خبر: ۱۲۴٬۹۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha