۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۶
مسئولان ستادی در زنجان فعالانه وارد بازار نمی‌شوند
نایب رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان استان زنجان:

مسئولان ستادی در زنجان فعالانه وارد بازار نمی‌شوند

زنجان-نایب رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان استان زنجان با بیان اینکه کنترل گرانی‌های امروز در اختیار مدیران است،گفت: مسئولان ستادی در استان فعالانه وارد بازار نمی‌شوند.

مظهر یوسفی امیری در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان استان زنجان در راستای جلوگیری از گرانی کالا و اقلام به‌ویژه در آستانه شب یلدا برنامه ریزی لازم را از چند هفته گذشته انجام داده است. 

وی اظهار کرد: کنترل گرانی‌های امروز در اختیار مدیران است و باید بازرسی شب یلدا با قوت بیشتری انجام شود و انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان در استان نمی‌تواند به نظارت و تنظیم بازار ورود کند و در این میان معاونت بازرسی سازمان صنعـت، معدن و تجارت استان از انجمن حمایت نمی‌کند.

نایب رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان استان زنجان با بیان اینکه کنترل قیمت‌ها نیاز به حرکت جهادی دارد، گفت: دستگاه‌های صمت و جهاد کشاورزی که باید پاسخگو باشند ولی این طور نیست. 

یوسفی امیری با بیان اینکه استان زنجان در تورم جزو استانهای اول در کشور است، ابراز کرد: باید ستاد تنظیم بازار در این استان با قوت بیشتری برگزار شود. 

وی با اشاره به اینکه عدم نظارت باعث گرانی کالاها می شود، افزود: مسئولان ستادی در استان فعالانه وارد بازار نمی‌شوند.

نایب رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان استان زنجان با بیان اینکه مردم با فشار اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند، افزود: باید وضعیت قیمت‌ها کنترل شود. 

کد خبر: ۱۲۴٬۹۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha