۱۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۳
حمل کالاهای ضروری در ایلام ۳۱ درصد افزایش یافت
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام:

حمل کالاهای ضروری در ایلام ۳۱ درصد افزایش یافت

ایلام- مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام از افزایش ۳۱ درصدی حمل کالاهای ضروری و مورد نیاز طی سال جاری خبر داد.

نورالله دلخواه در گفت و گو بازار اظهار کرد: هرچند در سال جاری میزان ترددها و مسافرت در استان ایلام به علت ویروس کرونا کاهش یافته ولی حمل کالاهای ضروری و مورد نیاز مردم در همین مدت در ایلام ۳۱ درصد افزایش یافته است.

وی بیان کرد: همه اقدامات لازم برای جابجایی کالا در استان در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا با دقت و جدیت انجام می‌شود و هیچ محدودیتی برای ناوگان باری و جابجایی کالا به ویژه کالاهای اساسی اعمال نشده و نخواهد شد.

دلخواه اظهار کرد: خوشبختانه با نگاه مثبتی که در خصوص ضرورت فعالیت ناوگان عمومی کالا وجود دارد، مشکلی در خصوص حمل و نقل  انواع کالاها از جمله کالاهای ضروری مردم استان وجود ندارد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام تاکید کرد: سالانه بیش از ۹۵ درصد جابجایی کالا در داخل استان توسط بخش حمل و نقل جاده ای صورت می گیرد.

دلخواه تصریح کرد: در حال حاضر ۵۳ شرکت حمل و نقل کالا و سه هزار و ۴۰۰ دستگاه انواع وسایل نقلیه باری در استان در امر جابجایی کالا فعالیت دارند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام بیان کرد: طی ایام نوروز در ۴۶ محور شریانی استان که مجهز به ثبت تردد شمار آنلاین هستند، بالغ بر یک میلیون و ۲۹ هزار و ۷۵۶ وسیله نقلیه تردد داشته اند.

کد خبر: ۱۲٬۴۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha