۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷
طرح یلدا برای تشدید مبارزه با اصناف متخلف در قزوین اجرا می‌شود
مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین:

طرح یلدا برای تشدید مبارزه با اصناف متخلف در قزوین اجرا می‌شود

قزوین- مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: با اجرای طرح یلدا و افزایش گشت‌های بازرسی، برخورد با اصناف متخلف در مناسبت‌ها تشدید می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی قزوین، هوشنگ محمدی در خصوص تشدید فعالیت های گشت و بازرسی در مناسبت ها اظهار کرد: در راستای  حمایت از حقوق مصرف کنندگان، با نزدیک شدن به مراسم شب یلدا و ضرورت نظارت بیشتر بر بازار، فعالیت گشت های سیار بازرسی تشدید می شود.

وی اضافه کرد:  با اجرای طرح ویژه شب یلدا از واحدهای صنفی عمده توزیع میوه وتره بار در قزوین بازدید و به متخلفان تذکر لازم داده شد.

محمدی تصریح کرد: در این بازدید تخلف هایی از جمله گرانفروشی، ارائه نشدن فاکتور، درج نشدن قیمت مشاهده شد و برای پنج واحد صنفی پرونده تخلف تشکیل شد.  

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین یادآورشد: همچنین از چند واحد خدمات پیشخوان دولت با گشت مشترک بازدید شد که تخلف گرانفروشی و نصب نشدن نرخ نامه در اکثر این واحدها محرز بود.

وی با بیان اینکه در این بازدید برای سه واحد متخلف نیز پرونده تشکیل شد،  تصریح کرد: برای رسیدگی سریعتر به تخلف واحدها در مناسبتها شعب تخصصی پیش بینی شده و در کنار آن تشدید مجازات ها برای متخلفان نیز در نظر گرفته شده است.

تشکیل ۴ پرونده تخلف صنفی در قزوین
محمدی اظهار داشت: در گشت هایی که شب گذشته در اجرای طرح یلدا از فروشگاههای مختلف عرضه کننده کالا از جمله میوه فروشی ها، آجیل و شیرینی فروشی ها بازدید شد و تعداد پنج پرونده تخلف صنفی هم تشکیل شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین ضمن هشدار به متخلفان گفت: با توجه به فرا رسیدن شب یلدا برای حفظ حقوق مردم، رسیدگی به پرونده تخلف اصناف خارج از نوبت صورت می گیرد.

کد خبر: ۱۲۴٬۸۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha