۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۵
صادرات خدمات فنی مهندسی بومی برای ارزآوری| اتاق بازرگانی آبادان متخصصین را اعزام می‌کند
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

صادرات خدمات فنی مهندسی بومی برای ارزآوری| اتاق بازرگانی آبادان متخصصین را اعزام می‌کند

آبادان- غلامحسین زاده، رئیس کمیسیون انرژی، خدمات فنی و مهندسی و احداث اتاق بازرگانی آبادان گفت: خدمات فنی و مهندسی بومی برای ارزآوری صادر می‌شود.

ایمان غلامحسین زاده در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: کمیسیون انرژی، خدمات فنی و مهندسی و احداث اتاق بازرگانی آبادان برای نخستین بار در تاریخ این اتاق با هدف تعیین خط مش و برنامه‌های کوتاه مدت و بلندمدت با دورنمای صادرات خدمات فنی مهندسی به کشورهای حوزه خلیج فارس تشکیل شد.

وی بر به کارگیری نیروهای فنی و مهندسین بومی منطقه با توجه به پتانسیل و تخصص تاکید کرد و گفت: ایجاد بانک اطلاعاتی از مهندسین، نیروهای فنی و شرکت‌های مهندسی و استفاده در پروژه‌های منطقه و کشورهای خلیج فارس یک ضرورت است.

رئیس کمیسیون انرژی، خدمات فنی و مهندسی و احداث اتاق بازرگانی آبادان افزود: طی روزهای اخیر جلسه‌ای با نظام مهندسی آبادان داشتیم که آنها با تایید این پیشنهادات بر لزوم همکاری فی ما بین اتاق بازرگانی و نظام مهندسی آبادان در زمینه صادرات خدمات فنی و مهندسی و برگزاری نمایشگاه‌های مرتبط در منطقه و کشورهای همسایه و آمادگی همکاری نظام مهندسی تاکید کردند.

غلامحسین زاده عنوان کرد: امروزه در کشورهای پیشرفته یکی از مبانی درآمدزایی صادرات دانش توسط متخصصین همان کشور است که به یک الگوی موفق تبدیل شده است.

کد خبر: ۱۲۴٬۷۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha