۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۸
سفر رئیس جمهور به قم ظرفیت ویژه‌ای برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است
استاندار قم تأکید کرد؛

سفر رئیس جمهور به قم ظرفیت ویژه‌ای برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است

قم- شاهچراغی، استاندار قم سفر رئیس جمهور به قم را ظرفیت و فرصتی ویژه برای تکمیل پروژه‌های استان و خدمت‌رسانی به مردم دانست.

به گزارش بازار به نقل از استانداری قم سید محمدتقی شاهچراغی در جلسه پروژه‌های مربوط به سفر قریب الوقوع رئیس جمهور به قم که با حضور معاونین استاندار و مدیران استان در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، با اشاره به اهمیت حضور رئیس جمهور و برخی از معاونین و وزرا در این سفر، اضافه کرد: مهم‌ترین مشکلات و موانع پروژه‌ها و طرح‌های استان جهت ارائه در جلسات تهیه و ارائه شود.

وی با بیان اینکه حضور هیئت وزیران در این سفر نقشی بسزا در تهیه مصوبات کاربردی جهت توسعه زیرساخت‌های استان دارد، ادامه داد: صدور مجوزهای ملی و تأمین زیرساخت‌های طرح‌های راکد و نیز تأمین بودجه‌های ملی در راستای اجرایی شدن پروژه‌های جاری و نیز پیگیری مطالبات مردمی از جمله مباحثی هستند که در سفر ریاست جمهوری به استان دنبال خواهند شد.

استاندار قم تلاش مدیران در راستای حل و فصل پرونده‌ها و درخواست‌های مردمی در دستگاه متبوع خویش را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: تسریع در پاسخگویی به مردم و مراودات اداری دستگاه‌ها می‌تواند نقش مهمی در افزایش رضایت مندی مراجعین به ادارات دولتی داشته باشد.

وی حضور دولتمردان در استان قم را مغتنم شمرد و بیان داشت: باید از تمام توان مدیریتی استان برای بهره‌مندی از ظرفیت دولت در این سفر بهره برد تا در نهایت ضمن پیشبرد اهداف کلان دولت در استان، بسترهای خدمت‌رسانی به مردم ارتقاء یابد.

شاهچراغی با تأکید بر اینکه توجه به مطالبات مردمی وظیفه مدیران دستگاه‌هاست، خاطرنشان کرد: با استفاده از ظرفیت سامانه ارتباط مردم با دولت (سامد) و کسب درخواست‌ها و مطالبات مردم و ارائه به دولتمردان می‌توانیم گام مهمی در جلب رضایت مردم و حل و فصل مشکلات آنها برداریم.

کد خبر: ۱۲۴٬۷۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha