۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰
پرداخت ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان حوزه کشاورزی در همدان
معاون جهادکشاورزی استان همدان عنوان کرد:

پرداخت ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان حوزه کشاورزی در همدان

همدان - معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی استان همدان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات از منابع مختلف به متقاضیان حوزه کشاورزی استان همدان پرداخت شده است.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی جهادکشاورزی همدان؛ محمد رضا شهسواری فرجاد بیان کرد: از این میزان تسهیلات پرداخت شده اعتباری افزون بر ۱۳۶میلیارد تومان از محل مکانیزاسیون، ۵۸ میلیارد تومان از محل خرید بذر برای سرمایه در گردش کشت‌های زراعی، ۴۵میلیارد تومان از محل تسهیلات رونق تولید و مابقی از سایر منابع پرداخت شده و تعداد یک هزار و ۸۲۸ طرح در استان همدان توانسته‌اند از این اعتبارات و تسهیلات استفاده کنند.

وی افزود: هر سال تسهیلاتی با رقم‌های متنوعی را از منابع مالی شناسایی و در اختیار سرمایه گذاران قرار می‌دهیم و این سرمایه گذاری‌ها از طرح‌های کوچک تا طرح‌های بزرگ را در می‌گیرد که از منابع مختلف سرمایه آن تامین می‌شود.

شهسواری فرجاد با اشاره به اینکه هر ساله به طور متوسط از ۱۰تا ۱۲ منبع اعتباری برای پرداخت تسهیلات در حوزه کشاورزی استفاده می‌کنیم، عنوان کرد: در ارتباط با تسهیلات توسعه پایدار روستایی و عشایر در سال ۹۵میزان دو میلیارد دلار پول را دولت از صندوق ذخیره ارزی کشور گرفت و تبدیل به پول کرد و با تامین این اعتبار آن را در اختیار تعداد بسیاری از واحدهای تولیدی قرار داد.
 

کد خبر: ۱۲۴٬۷۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha