۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹
آغاز خرید دام روستایی در استان کرمانشاه
سرپرست پشتیبانی امور دام کرمانشاه خبر داد

آغاز خرید دام روستایی در استان کرمانشاه

کرمانشاه- سرپرست پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه از آغاز خرید گوسفند و گوساله نَر پرواری در قالب طرح حمایتی خرید دام روستایی در استان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی تعاون روستایی کرمانشاه، علی قربانی با بیان اینکه این طرح با هدف جلوگیری از زیان تولیدکنندگان دام روستایی اجرا می‌شود، گفت: در این طرح بره نَر پرواری با وزن ۵۵ تا ۴۰ کیلوگرم به قیمت هر کیلو ۶۲ هزار تومان، به صورت تحویل دام زنده از درب کشتارگاه خریداری می‌شود که ۵۳ هزار تومان از مبلغ تعیین شده برای خرید دام به صورت نقدی و ۹ هزار تومان از مبلغ خرید نیز در قالب خوراک دام به مقدار ۲.۲ کیلوگرم کنسانتره بدون اخذ وجه از دامداران برای هر کیلو وزن زنده دام در نظر گرفته شده است.

وی افزود: همچنین در این طرح گوساله زنده نر پرواری با وزن حداقل ۴۰۰ کیلوگرم به قیمت هر کیلو ۵۹ هزار تومان خریداری خواهد شد که از این مبلغ ۵۰ هزار تومان نقد پرداخت می‌شود و مابقی در قالب خوراک دام به مقدار ۲.۲ کیلوگرم کنسانتره بدون اخذ وجه به دامداران تحویل داده می‌شود.

سرپرست پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه بیان کرد: دامداران متقاضی این طرح باید اطلاعات گله و پلاک‌گذاری دام خود را ثبت و برای دریافت معرفی نامه به جهاد کشاورزی شهرستان محل سکونت خود مراجعه کنند.

کد خبر: ۱۲۴٬۷۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha