۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶
 قطعه دوم آزادراه تهران - شمال تا پایان سال آینده راه اندازی می شود
سرپرست اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی:

قطعه دوم آزادراه تهران - شمال تا پایان سال آینده راه اندازی می شود

بنا بر تصمیماتی که در پروژه آزادراه تهران - شمال گرفته شده قرار است با تامین بودجه از سوی وزارتخانه، با پیشرفت ماهیانه ۲.۵ تا ۳ درصد در ماه تا پایان سال آینده از قطعه دو به صورت کامل رونمایی شود.

به گزارش بازار، امین کیانی، سرپرست اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازیبا اعلام هم اینک در حال آماده سازی پنجمین نمایشگاه جامع حمل و نقل و لجستیک ایران هستیم، گفت: این نمایشگاه از یکشنبه ۲۸ آذر فعالیت خود را در محل مصلای تهران آغاز می کند و تا ۳۰ آذرماه نیز ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به هفته حمل و نقل اظهار کرد: وزیر راه و شهرسازی به مناسبت این هفته، تشکیل و راه اندازی صندوق حمل و نقل کشور با سرمایه اولیه ۱۹۰ هزار میلیارد ریال را خبر داده است که این مهم نوید بخش تعالی و ارتقاء در انجام ماموریت های محوله در این حوزه خواهد بود. این صندوق در راستای طرح جامع حمل و نقل است و سرمایه آن برای توسعه زیرساخت و نوسازی ناوگان استفاده خواهد شد.

سرپرست اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی در مصاحبه تلفنی با رادیو گفت‌وگو درباره جزئیات نمایشگاه توضیح داد و عنوان کرد: در این نمایشگاه شرکت ۳۷ استارت آپ در قالب بیش از ۷۰ تیم استارت آپی حضور دارند که در حوزه های حمل و نقل هوشمند، حمل و نقل ترکیبی و هواشناسی فعالیت می کنند و دستاوردها را ارائه می دهند.

دانشگاه آزاد اسلامی، انجمن شرکت های راه سازی ایران، جامعه مهندسان مشاور، انجمن علوم مهندسی صنایع ایران و برخی دیگر از انجمن های فعال در حوزه حمل و نقل در نمایشگاه حضور دارند.

وی افزود: در این نمایشگاه ۲۲۸ شرکت خصوصی و دولتی حضور دارند که آخرین دستاوردهای خود را در حوزه حمل و نقل در منصه دید عموم مردم قرار می دهند.

کیانی در مصاحبه تلفنی با رادیو گفت‌وگو از بازدید وزیر راه و شهرسازی و رئیس بنیاد مستضعفان از آزاد تهران شمال خبر داد و بیان کرد: بنا بر تصمیماتی که در این پروژه گرفته شده است قرار است با تامین بودجه از سوی وزارت خانه، با پیشرفت ماهیانه ۲.۵ تا ۳ درصد در ماه تا پایان سال آینده از قطعه ۲ به صورت کامل رونمایی شود. با این کار مردم عزیز می توانند از این مسیر استفاده کنند.

سرپرست اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی با اشاره به تمدید مهلت ثبت نام نهضت ملی مسکن اظهار کرد: معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، مهلت ثبت نام را تا ۱۵ دی ماه تمدید کرده است. تاکنون دو میلیون و ۱۷۰ هزار و ۵۶۲ نفر در این طرح شرکت کرده اند.

کد خبر: ۱۲۴٬۶۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha