۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۸
نمایشگرهای هوشمند لنوو با قابلیت برگزاری ویدئو کنفرانس و تبدیل شدن به تخته دیجیتال
تازه های فناوری؛

نمایشگرهای هوشمند لنوو با قابلیت برگزاری ویدئو کنفرانس و تبدیل شدن به تخته دیجیتال

شرکت لنوو مجموعه جدیدی از نمایشگرهای با فرمت بزرگ ThinkVision (LFD) را با هدف تقویت تعامل بیشتر در اتاق های جلسات و فضاهای آموزشی معرفی کرده است.

به گزارش بازار؛ درست پیش از برگزاری نمایشگاه CES ۲۰۲۲، شرکت لنوو مجموعه جدیدی از نمایشگرهای با فرمت بزرگ ThinkVision (LFD) را با هدف تقویت تعامل بیشتر در اتاق های جلسات و فضاهای آموزشی معرفی کرده است.

مدل های T۸۶، T۷۵ و T۶۵ جدید سری ThinkVision این شرکت به لطف نمایشگرهای ۴K روشن، بلندگوهای داخلی، میکروفون‌ها، وب‌کم‌های مدولار و نرم‌افزار تخته وایت برد دیجیتال یکپارچه، به کاربران حضوری و از راه دور اجازه می‌دهند تا در جلسات با یکدیگر تعامل داشته باشند.

این دستگاه‌های جدید توسط یک سیستم روی تراشه (SoC) با راندمان بالا به همراه سیستم عامل اندروید تعبیه‌شده که یک رابط کاربری گرافیکی ساده برای دسترسی به نرم‌افزار کنفرانس ویدیویی و سایر ابزارهای همکاری آنلاین فراهم می‌کند.

کاربران می‌توانند به‌طور مستقیم با استفاده از نرم‌افزار ارائه (Presentation) تعبیه‌شده روی این نمایشگرها یا از طریق لپ‌تاپ با استفاده از اتصال با کابل، ارائه‌های خود را روی صفحه نمایش دهند. با این حال، لنوو یک دانگل بی‌سیم W۲۰ را نیز روی این نمایشگرها ارائه می‌کند تا کاربران بتوانند به صورت بی‌سیم به LFD‌های ThinkVision جدید خود متصل شوند.

وقتی صحبت از کنفرانس ویدیویی به میان می آید، یک میکروفون ۸ بعدی تعبیه شده بر روی این نمایشگرها تضمین می کند که صدای همه حضار به صورت واضح شنیده می شود؛ در حالی که یک وب کم با هوش مصنوعی ۴K میدان دید ۱۲۲ درجه و زوم دیجیتال ۴ برابر را برای شما فراهم می کند تا همه به خوبی دیده شوند. وب کم از طریق یک کانکتور USB بدون کابل که توسط یک پیچ ضد سرقت که شامل شاتر لنز نیز می شود، به LFD های ThinkVision لنوو متصل خواهد شد. 

وایت برد هوشمند لنوو
یکی از راه هایی که لنوو LFD های ThinkVision جدید خود را بهبود بخشیده، تعبیه نرم افزار وایت برد هوشمند روی این نمایشگرها است.

از آنجایی که این دستگاه های جدید دارای صفحه نمایش بزرگ ۶۵، ۷۵ یا حتی ۸۶ اینچی هستند، کاربران می توانند از بوم بزرگی برای ثبت ایده ها، نوشتن یادداشت ها و طوفان فکری استفاده کنند. در عین حال، حاشیه نویسی ها را می توان هایلایت، کپی یا حذف کرد و کاربران می توانند مناطق خاصی از یادداشت ها یا نقاشی ها را بزرگنمایی یا کوچکنمایی کنند.

همه LFD های جدید ThinkVision لنوو با ۴ گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت حافظه فلش و چندین پورت ورودی و خروجی از جمله USB Type-C، USB ۳.۰، HDMI، DisplayPort، اترنت، رابط سریال و جک ۳.۵ میلی متری عرضه می شوند. حسگر حضور انسانی این نمایشگرها همچنین به آن‌ها اجازه می‌دهد با تشخیص حضور کاربر و روشن یا خاموش کردن خودکار صفحه نمایش، پس از خروج همه شرکت‌کنندگان از جلسه یا اتاق کنفرانس، در مصرف انرژی صرفه‌جویی کنند.

از نظر قیمت و در دسترس بودن، ThinkVision T۶۵ از ۴۹۹۹ دلار (حدود ۳۷۷۷ پوند) شروع می شود، ThinkVision T۷۵ از ۶۹۹۹ دلار (حدود ۵۲۸۸ پوند) شروع می شود و ThinkVision T۸۶ از ۷۹۹۹ دلار شروع می شود (حدود ۶۰۴۴ پوند در ابتدا در دسترس خواهد بود).

کد خبر: ۱۲۴٬۵۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha