۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۶
۵۳ هزار همدانی در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند
مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان:

۵۳ هزار همدانی در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند

همدان - مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان بابیان اینکه طرح نهضت ملی مسکن اولویت اجرایی راه و شهرسازی در استان همدان است، گفت: تاکنون ۵۳ هزار نفر از استان همدان در این طرح ثبت نام کرده اند.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان همدان؛ داریوش حسینی در خصوص اولویت های اجرایی راه و شهرسازی در استان همدان بیان کرد: طرح نهضت ملی مسکن اولویت اول اجرایی راه و شهرسازی در استان همدان است و تاکنون ۵۳ هزار نفر در این طرح ثبت نام کرده اند.

حسینی گفت: همچنین در طرح اقدام ملی مسکن ۱۲ هزار نفر ثبت نام اولیه را انجام و از این تعداد ۶ هزار نفر واریز وجه انجام داده اند.

وی در رابطه با الحاق اراضی به محدوده شهر همدان افزود: سال گذشته با برگزاری ۱۰۵ جلسه کارشناسی طرح جامع شهر همدان از پنج هزارو ۷۰۰ متر مربع در سال ۱۴۰۰ به هفت هزارو ۴۰۰ کیلومترمربع رسیده است.

حسینی ادامه داد: همچنین یکی از اهداف اداره کل راه و شهرسازی استان همدان پیگیری الحاق ۶۸۰ هکتار از اراضی منطقه شورین به محدوده شهر برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن بوده که در شورای عالی شهرسازی کشور مطرح شده و در صورت موافقت اراضی مذکور به محدوده شهر الحاق خواهد شد.

کد خبر: ۱۲۴٬۵۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha