۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶
شرکت ملی آزاد راه «زنجان - تبریز» مبلغی برای این پروژه اختصاص نداده است
مدیرکل راهداری زنجان:

شرکت ملی آزاد راه «زنجان - تبریز» مبلغی برای این پروژه اختصاص نداده است

زنجان- مدیرکل راهداری زنجان گفت: بعد از ۱۲ سال هنوز روکشی مطلوبی در آزاد راه زنجان به تبریز انجام نشده و شرکت ملی آزاد راه زنجان - تبریز مبلغی اختصاص نداده است.

عبدالحسین علی اکبری در گفتگو با خبرنگار بازار از وجود پنج هزار و ۶۰۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه و راه های اصلی و فرعی در استان زنجان خبر داد و گفت: از این میزان چهار هزار کیلومتر راه روستایی است و در زمان حاضر سه هزار و ۶۰۰ کیلومتر از راه های روستایی استان زنجان آسفالت است. 

وی با بیان اینکه  قدمت روکش آسفالت برخی از جاده های روستایی استان زنجان سابقه ۲۵ ساله دارد، اظهار کرد: نسبت آسفالت راه های روستایی به طول آن شاخص ۸۲ درصدی است و درصد زیادی از راههای استان آسفالت می باشد. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: در شاخص برخورداری جمعیت روستایی از جاده آسفالته و نسبت آسفالت به طول راه ها بالاتر از میانگین کشوری هستیم و امسال از محل محرومیت زدایی، اعتبارات استانی و غیره بیش از ۱۷۰ میلیارد تومان مصوب در خصوص راه های روستایی داریم. 

علی اکبری با بیان اینکه ۴۵ پروژه راه روستایی استان برای آسفالت در سال جاری تعریف و موافقت نامه نیز مبادله شده است، ابراز داشت: با تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبارات مصوب شده، تحول خوبی  طی دو  سال آینده در آسفالت راه های روستایی رخ می دهد. 

وی با بیان اینکه ۹۰ کیلومتر از آزاد راه زنجان - تبریز در محدوده زنجان قرار دارد، متذکر شد: بعد از ۱۲ سال هنوز روکشی مطلوبی در این آزاد راه انجام نشده و پیمانکار این پروژه تعیین شد اما شرکت ملی آزاد راه زنجان - تبریز مبلغی برای این پروژه اختصاص نداده و باید مطالبه مردم و رانندگان از سوی این شرکت پاسخ داده شود.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: سالانه ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیارد تومان برای راه‌های استان زنجان هزینه می‌شود و در حال حاضر ارزش راه‌های استان زنجان ۲۸ هزار میلیارد تومان است. 

کد خبر: ۱۲۴٬۴۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha