۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷
صدور ۱۷۶۸ مجوز صنعتی در استان سمنان | سرمایه گذاری بر روی اشتغال صنعتی
معاون صمت استان سمنان خبر داد؛

صدور ۱۷۶۸ مجوز صنعتی در استان سمنان | سرمایه گذاری بر روی اشتغال صنعتی

سمنان- معاون امور صنایع سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان از صدور یک هزار و ۷۶۸ مجوز صنعتی در استان طی هشت ماه گذشته سال جاری خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان صمت استان سمنان، فرامرز محبوبی با بیان اینکه در هشت ماه گذشته تعداد یک هزار و ۷۶۸ مجوز صنعتی در این استان صادر شده است افزود: ۱۴۶ واحد صنعتی در این استان پروانه بهره برداری و ۱۶۲۲ واحد نیز جواز تأسیس دریافت کرده اند.

وی ادامه داد: در این مدت واحدهای صنعتی استان با سرمایه‌گذاری حدود ۱۷ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال پروانه بهره‌برداری دریافت کرده و مشغول به فعالیت شده‌اند که زمینه اشتغال حدود دو هزار و ۵۰۰ نفر را در استان فراهم آورده‌اند.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان همچنین اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون برای واحدهای صنعتی که جواز تأسیس اخذ کرده اند سرمایه گذاری بالغ بر ۱۸۱ هزار میلیارد ریال پیش بینی شده است که با تکمیل و راه اندازی و صدور پروانه بهره برداری برای این تعداد واحد زمینه اشتغال بیش از ۳۱ هزار نفر در استان ممکن خواهد شد.

محبوبی با اشاره به وضع موجود در بخش صنعت استان سمنان اظهار داشت: یک هزار و ۷۹۱ واحد صنعتی در استان دارای پروانه بهره برداری و مشغول به فعالیت هستند که با سرمایه گذاری حدود ۹۳ هزار میلیارد ریال منجر به اشتغال بیش از ۵۳ هزار و هشتصد نفر در استان شده اند.

کد خبر: ۱۲۴٬۴۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha