۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴
کارخانه الکتروکویر یزد نمونه خنثی کردن تحریم‌ها است
رئیس جمهور در بازدید سرزده از صنایع یزد؛

کارخانه الکتروکویر یزد نمونه خنثی کردن تحریم‌ها است

یزد- رئیس جمهور در بازدید سرزده از یک کارخانه تولید قطعات برقی در یزد گفت: این کارخانه نمونه‌ای از خنثی کردن تحریم‌ها است.

به گزارش خبرنگار بازار، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در ادامه سفر استانی خود به یزد از کارخانه الکتروکویر یزد بازدید کرد.

وی در این بازدید بیان کرد: این کارخانه نمونه‌ای از خنثی کردن تحریم‌ها است و معلوم می شود که در مقابل تحریم هایی که می‌خواهد از دستیابی ما به تکنولوژی جلوگیری کند توانسته با همت و تلاش تابلوهای برق با کیفیت برتر ارائه دهد.

لازم به ذکر است، این کارخانه یکی از نمونه‌های موفق تولید محصولات داخلی است که انواع تابلوهای برق صنعتی را در داخل کشور طراحی و تولید و به اقصی نقاط جهان صادر می کند.

گفتنی است، شرکت الکتروکویر در سال ۱۹۸۳ در استان یزد به منظور انجام مراحل مختلف فنی طراحی، مهندسی و ساخت تابلوبرق‌های فشار ضعیف و تابلوبرق‌های فشار متوسط از نوع ثابت و کشویی بمنظور خودکفایی و توسعه قابلیت‌های صنعتی در ایران تاسیس شد.

حال بعد از گذشت چند دهه از تأسیس، شرکت الکتروکویر می‌تواند با موفقیت در انجام بسیاری از پروژه‌های ملی با زیر ساخت‌ها و استفاده از امکانات و تجهیزات، CNCs تمام اتوماتیک، سالن رنگ الکترواستاتیک، سالن‌های تولید و تجهیزات فشار ضعیف و فشار متوسط درحال فعالیت می‌باشد.

کد خبر: ۱۲۴٬۲۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • محمد IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
      0 0
      این نمونه کارخانه جات زمانی موثر بر رفع تحریم هستند که قیمت ارز پایین باشند. مثلا ارز بازار آزاد باشه 1000 تومان