۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۶
مسئولان استان‌ها از مشکلات مردم گره گشایی کنند
معاون وزیر اقتصاد: 

مسئولان استان‌ها از مشکلات مردم گره گشایی کنند

یزد- معاون وزارت امور اقتصادی و دارایی در سفر به یزد با اشاره به عزم دولت برای حل مشکلات مردم گفت: دولت انتظار دارد مسئولان حرف های مردم را بشنوند و از مشکلات شان گره گشایی کند.

به گزارش خبرنگار بازار، علی عسکری در نشست مدیران استانی وزارت اقتصاد که صبح پنجشنبه در یزد برگزار شد، بیان کرد: باید مشکلات و صحبت های مردم را با سعه صدر شنید و نسبت به حل ان اقدام کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت امور اقتصادی و دارایی از راه اندازی میز ارتباطات مردمی در دستگاه های استانی این وزارتخانه در چارچوب سفر رئیس جمهوری و وزیر اقتصاد در یزد خبر داد و گفت: بسیاری از مشکلات که در استان قابل پیگیری و حل شدنی است باید بلافاصله رسیدگی شود و آنچه نیاز به تصمیم و اختیارات قانونی مسئولان کشوری است سریعا ارسال و پیگیری شود.

عسکری گفت: در سفرهای استانی و در ملاقات های چهره به چهره و حضوری، درخواست ها و مشکلات اصناف، واحدهای تولیدی، صنعتی و قشرهای مختلف مردم در حوزه های بانکی، مالیاتی، بیمه ای، گمرک، اموال تملیکی و بورس و غیره رسیدگی می شود.

وی نسبت به جمع آوری و ثبت تمامی درخواست‌های مردمی در سفر استانی رئیس جمهوری و رسیدگی هرچه سریعتر به درخواست‌های مردم  تاکید کرد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان یزد نیز با ارائه گزارشی از عملکرد و فعالیت های اداره کل، از کسب رتبه های برتر در حوزه های مختلف خبر داد و تعامل و همکاری دستگاه های استانی وزارت اقتصاد را خوب ارزیابی کرد.

علی نمازی با اشاره به دستورالعمل وزارت اقتصاد مبنی بر تشکیل شورای هماهنگی مدیران استانی این وزارتخانه اظهار داشت: در راستای تعامل و همفکری این مجموعه ها، تاکنون نشست های مختلفی برگزار شده است.

مدیران استانی دستگاه های تابعه وزارت اقتصاد هم در این نشست مسایل و مشکلات حوزه کاری خود در بخش های مالیاتی، بیمه ای، بانکی و اموال تملیکی بیان و خواستار رفع موانع قانونی آن در سطح کلان شدند.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی در حاشیه این نشست از میز ارتباطات مردمی این وزارتخانه مستقر در اداره کل استان و همچنین طرح های عمرانی و پروژه های زیر ساختی اداره کل امور اقتصادی و دارایی بازدید  کرد.

وی همچنین در بازدید از مرکز خدمات سرمایه گذاری استان یزد از تلاش های انجام شده در زمینه فراهم شدن اقدامات زیرساختی امور سرمایه گذاری در استان قدردانی کرد.

کد خبر: ۱۲۴٬۱۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha