۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰
خرید کتاب ارزان‌تر از مبالغ پشت جلد!

خرید کتاب ارزان‌تر از مبالغ پشت جلد!

در این روزهایی که به دلیل وجود ویروس کرونا ساعت بیشتری را در منزل به سر می‌بریم، مطالعه کردن یکی از مفید ترین اقداماتی است که می‌توانیم انجام دهیم.

به گزارش بازار، در این  روزهایی که به دلیل وجود ویروس کرونا ساعت بیشتری را در منزل به سر می‌بریم، مطالعه کردن یکی از مفید ترین اقداماتی است که می‌توانیم انجام دهیم. با مطالعه کردن کتاب‌های مفید، ضمن افزایش دانش و دانسته‌های خود می‌توانیم ساعاتی به دور از اضطراب و هیجانات روزمره داشته باشیم. مطالعه کتاب همان راهی است که با آن می‌توان استفاده‌ی مناسبی از اوقات فراغت خود داشت.

اما اگر شما هم جزو افرادی هستید که فکر می‌کنید هزینه تهیه کتاب‌ها بسیار بالا است و به دنبال راهی برای تهیه کتاب با تخفیف هستید، کاملا حق با شما است. با افزایش قیمت کاغذ، هزینه چاپ کتاب‌های بسیارافزایش پیدا کرده است. اما به کمک روش‌هایی می‌توان کتاب‌ها را با تخفیفات بیشتری خرید کرد. در این خبر همراه ما باشید. ما روشی برای خرید کتاب ارازان‌تر از مبالغ پشت جلد برایتان داریم.

چرا مطالعه کتاب مهم است؟

برای بسیار از ما مطالعه کتاب منحصر به خواندن کتاب های درسی و کتاب‌ دانشگاهی شده است. اما باید در کنار این مطالعات به خواندن کتاب‌های دیگری در حوزه سلامت، روابط اجتماعی، علمی، کسب‌وکار و ... هم بپردازیم. پس اگر فقط به دنبال یافتن منبعی برای خرید کتاب کمک درسی با تخفیف هستید، توصیه می کنم حتما در کنار این خریدها، چند کتاب در حوزه‌های دیگر هم تهیه کنید.

مطالعه کتاب مزایای زیادی است که مهمترین آنها عبارت اند از:

۱- بهبود عملکرد مغز و حافظه:

همانطور که عضلات ما برای حجم سلامت خود نیاز به تحرک و نرمش دارند و اگر مدتنی از آنها استفاده نکنیم کاملا ضعیف می‌شوند، مغز هم همین عملکرد را دارد. چنانچه به فعالیت‌های فکری نپردازید، حافظه‌ی خود را به کار نگیرید به مرور دچار ضعف می‌شوند و در آینده ممکن است با اختلالاتی همراه شوند. مطالعه کتاب و تفکر همچنین آموختن مطالب جدید می‌تواند موجب تقویت ذهن شما شود.

۲- افزایش تمرکز:

ما  در طول روز ذهن درگیر مسایل گوناگون هستیم. برای آرامش ذهن و تمرکز، مطالعه‌ی کتاب روش مناسبی است. ساعاتی که به مطالعه مشغول هستید ذهن از دغدغه‌ها و شلوغی ها دور شده و فقط روی یک موضوع آن هم موضوعی که برای ما مهم است تمرکز می‌کند.

۳- تقویت فن بیان:

با مطالعه می‌توانید دامنه واژگان خود را افزایش دهید. اگر فن بیان مناسبی ندارید، مطالعه روشی است که به افزایش دایره‌ی لغات و فن بیان کمک می‌کند.

۴- علم آموزی و کسب تجربه:

با مطالعه یک کتاب می‌توانید دنیای از تجربیات را کسب کنید، تمام اطلاعاتی که ممکن است نویسنده برای بدست آوردن آنها سالها تلاش کرده باشد را می‌توانید با بررسی چند کتاب در مدت کوتاهی به دست بیاورید. یادگرفتن و کسب علم از مواردی است که دین اسلام به آن تاکید زیادی داشته است و یکی از بهترین روش‌های علم آموزی مطالعه کتاب است.

خرید کتاب با تخفیف

نحوه تهیه کتاب با تخفیف

برای تهیه کتاب می‌توانید بر طبق عادت و مانند گذشته به کتاب فروشی‌های سطح شهر مراجعه کنید و هرآنچه لازم دارید را به صورت حضوری تهیه کنید. اما این روش در این دوره‌ای که خارج شدن از منزل خطرات زیادی به همراه دارد توصیه نمی‌شود. یکی از بهترین روش های تهیه کتاب، خرید اینترنتی آن است.

با خرید اینترنتی کتاب می‌توانید ضمن حفظ سلامت خود، صرفه جویی در زمان، از تخفیفات خرید کتاب هم استفاده کنید.  

مزایای خرید اینترنتی کتاب

  • بهره‌مندی از تخفیفات گوناگون خرید کتاب
  • صرفه جویی در زمان
  • عدم بخورد با ترافیک و شلوغی های شهر
  • مشاهده و تهیه انواع مختلف کتاب از یک منبع
  • دسترسی ساده تر به کتاب ها با موضوعات مختلف

برای تهیه کتاب با تخفیف به کدام وب سایت مراجعه کنیم؟

ده ها وب سایت برای فروش اینترنتی کتاب درحال فعالیت هستند. اما باید به سراغ وب سایتی بروید که دارای نماد اعتماد الکترونیک و درگاه پرداخت امنی باشد تا با مشکلی در حین پرداخت آنلاین مواجه نشوید. همچنین بهتر است کتاب ها را از وب‌سایتی تهیه کنید که دارای انواع روش‌های ارسال کتاب است و می‌تواند کتاب‌ها را در سریعترین زمان ممکن به دست شما برساند.

یونیکتاب از دسته وب‌سایت‌هایی است که دارای تنوع بالای کتاب، شیوه های گوناگاون ارسال و قابلیت پرداخت درب منزل را دارد. در این سایت انواع کتاب در دسته بندی‌های زیر یافت می‌شود:

  • کتاب های درسی و کمک درسی از انتشارات مختلف از جمله انتشارات کارنامه کتاب
  • کتاب‌های کودک و نوجوان برای رده های سنی مختلف
  • کتاب‌های دانشگاهی در رشته‌های گوناگون
  • کتاب‌های روانشناسی
  • کتاب‌های داستانی و رمان

اگر دانشجو هستید و به دنبال سایت خرید آنلاین کتاب دانشگاهی هستید، پیشنهاد می کنم به یونی کتاب مراجعه کنید تا تمامی کتاب‌های مدنظرتان را یکجا تهیه کنید. در این سایت انواع کتاب‌ها در موضوعات مختلف با تخفیفات متنوع ارائه می‌شود که می‌تواند شما را شگفت زده کند. برای خرید اینترنتی کتاب، کافیست نام یونی کتاب را در اینترنت جستجو کنید.

کد خبر: ۱۲۴٬۱۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha