۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷
طرح نظارتی اصناف ویژه شب یلدا در استان سمنان آغاز شد
معاون صمت استان سمنان:

طرح نظارتی اصناف ویژه شب یلدا در استان سمنان آغاز شد

سمنان- معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: طرح تشدید نظارتی بر اصناف ویژه بازار شب یلدا با مشارکت بازرسان آغاز شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی صمت استان سمنان، مهدی یحیایی با بیان اینکه طرح تشدید نظارتی بر اصناف ویژه بازار شب یلدا با مشارکت بازرسان آغاز شد، تاکید کرد: در آستانه شب یلدا برخی از کالا و خدمات مرسوم این ایام تحت تأثیر قرار می گیرد و به لحاظ نظارتی به صورت ویژه باید مورد ارزیابی قرار گیرد.

وی اظهار داشت در این طرح نظارت و افزایش گشت های بازرسی واحدهای صنفی مورد نظر به ویژه واحدهای عرضه کالاهایی از قبیل آجیل و خشکبار ، میوه و تره بار و شیرینی در اولویت نظارت است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان عنوان کرد: بازرسان این سازمان با همکاری بازرسان اتاق اصناف و بسیج اصناف در مرکز استان و شهرستان ها در این ایام بر بازار و واحدهای صنفی، میادین میوه و تره بار نظارت و به صورت مداوم گروه های کالایی پرمصرف را رصد و پایش قرار می دهند.

یحیایی بیان کرد: تمامی واحدهای صنفی موظف به نصب قیمت کالا و نرخنامه در معرض دید عموم هستند و شهروندان می توانند هرگونه تخلف گرانفروشی، کم فروشی ، عدم نصب قیمت و عدم صدور صورتحساب را به شماره ۱۲۴ سامانه ستاد خبری سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گزارش کنند.

کد خبر: ۱۲۴٬۱۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha