۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۳
«واتس اپ» از قابلیت جدید ضبط پیام های صوتی خود خبر داد
تازه های نرم افزاری؛

«واتس اپ» از قابلیت جدید ضبط پیام های صوتی خود خبر داد

واتس‌اپ در حال راه‌اندازی یک ویژگی پیش‌نمایش جدید برای پیام‌های صوتی است که  به شما این امکان را می‌دهد تا پس از ضبط پیام، آن را برای بررسی اشتباهات و بررسی کیفیت صدا قبل از ارسال، گوش دهید.

به گزارش بازار، ضبط پیام‌های صوتی برای اسرال در پیام رسان های اجتماعی، پدیده جدیدی نیست و گزینه‌ای است که به‌عنوان یک راه حل مناسب بین مکالمات صوتی بلادرنگ و پیام‌های پر زحمت تایپ دستی عمل می‌کند. این نوع پیام شخصی‌تر از پیامک است و بسیار انعطاف‌پذیرتر از تماس تلفنی است.

واتس اپ مدتی است که از پیام‌های صوتی پشتیبانی می‌کند و امکان ضبط و ارسال پیام‌های صوتی را برای مخاطبین شما فراهم می‌کند.

تا به حال، ارسال پیام بسیار آسان بوده است. اما با اینحال، برخی اوقات بعداً متوجه می‌شوید که نویز موجود در پس زمینه پیام صوتی شما، بخش مهمی از آنچه را که ضبط کرده‌اید غیرقابل شنیدن کرده است. 

WhatsApp Voice Message Preview


گزینه پیش‌نمایش پیام صوتی جدید در واتس اپ، شما را قادر می‌سازد تا پس از ضبط پیام به آن گوش دهید تا در صورت مشاهده اشتباه یا ضعیف بودن کیفیت صدا، پیام را دوباره ضبط کنید.

استفاده از ویژگی جدید پیش‌نمایش پیام صوتی نسبتاً ساده و تقریباً واضح است، اما WhatsApp راهنمای ساده زیر را برای چگونگی استفاده از این قابلیت جدید خود، منتشر کرده است:
- یک چت فردی یا گروهی را باز کنید
- آیکون میکروفون را لمس کرده و آن را به سمت بالا بکشید تا ضبط بدون نیاز به نگه داشتن آیکون، قفل شود
- شروع به صحبت کنید
- پس از اتمام، روی آیکون توقف ضربه بزنید
- برای گوش دادن به پیام ضبط شده خود، روی پخش ضربه بزنید. همچنین می‌توانید روی هر قسمت از پیام نیز ضبط ضربه بزنید تا تنها آن قسمت را پخش کرده و امتحان کنید
- برای حذف پیام صوتی روی آیکون سطل زباله ضربه بزنید یا برای ارسال آن روی دکمه ارسال ضربه بزنید.

کد خبر: ۱۲۴٬۰۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha