۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸
وزارت آموزش و پرورش مقدمات اجرای لایحه رتبه بندی را هر چه زودتر فراهم کند
نماینده مردم بوکان در مجلس:

وزارت آموزش و پرورش مقدمات اجرای لایحه رتبه بندی را هر چه زودتر فراهم کند

نماینده مردم بوکان در مجلس گفت: وزارت آموزش و پرورش و دولت هر چه سریعتر مقدمات اجرای لایحه رتبه بندی معلمان و آیین نامه اجرایی آن را فراهم کنند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، انور حبیب زاده بوکانی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۲۴ آذرماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر خود اظهار داشت: نیروی انسانی محور توسعه است و وزارت آموزش و پرورش و معلمان، مسئول پرورش نیروی انسانی توانمند هستند و اگر در تامین معاش و مقدمات زندگی مشکل داشته باشند، نمی توانند در این مسیر به درستی حرکت کنند.

نماینده مردم بوکان در مجلس یازدهم تصریح کرد: لایحه رتبه بندی برای بهبود معیشت معلمان و در مسیر همسان سازی حقوق معلمان است و امیدواریم تصویب این لایحه بتواند به عنوان قدم موثری برای رضایتمندی معلمان باشد. وزیر آموزش و پرورش باید پیگیر تدوین آیین نامه رتبه بندی معلمان باشد تا در نیمه دوم سال ۱۴۰۰ و ابتدای سال ۱۴۰۱ عملیات اجرایی آن آغاز شود.

وی در تذکر دیگر خود خطاب به رئیس جمهور گفت: در آغاز فصل سرما و زمستان سخت در منطقه، هزاران شهروند بوکانی از خدمات رفاهی و گاز شهری به دلیل سکونت در اقامتگاه های غیررسمی بوکان محروم هستند و ۴ سال از تصویب الحاق این اقامتگاه ها به محدوده شهری در وزارتخانه مربوطه گذشته اما هنوز به نتیجه نرسیده و موجب شده هزاران شهروند از امکانات اولیه محروم باشند و انتظار می رود هر چه سریعتر این اتفاق رخ دهد تا شهروندان بوکانی از حقوق اولیه خود برخوردار شوند.

کد خبر: ۱۲۳٬۹۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha