۱۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶
بهاء گاز مشترکان کردستانی با نرخ فصل سرد سال محاسبه می‌شود
تا ۱۵ اردیبهشت سال‌جاری؛

بهاء گاز مشترکان کردستانی با نرخ فصل سرد سال محاسبه می‌شود

کردستان - مدیر عامل شرکت گاز کردستان با اشاره به اینکه مشترکان گاز استان از یارانه بیشتری در مصرف گاز برخوردار شدند، گفت: بهاء گاز مشترکان تا ۱۵ اردیبهشت امسال با نرخ فصل سرد محاسبه می شود.

احمد فعله‌گری در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: مشترکان گاز کردستان در اقلیم‌های یک و دو سرد کشور قرار دارند به همین دلیل براساس مصوبه هیئت دولت یک ماه به فصل سرد سال در این مناطق اضافه شد.

وی اضافه کرد: شهرستان های سنندج، بانه، کامیاران، مریوان و سروآباد در اقلیم سرد دو  و شهرستان های سقز، بیجار، دیواندره، قروه و دهگلان در اقلیم سرد یک قرار گرفتند.

مدیر عامل شرکت گاز کردستان یادآور شد: در فصل سرد سال از پانزدهم آبان ماه تا پانزدهم فروردین هرسال در اقلیم سرد دو مصرف تا ۲۵۰ متر مکعب با کمترین نرخ گاز بهاء محاسبه می شود.

فعله‌گری با اشاره به اینکه این اقدام در اقلیم سرد یک هم تا ۳۰۰ متر مکعب است، افزود: به علت شیوع ویروس کرونا و در راستای رفاه مشترکان و بهره مندی بیشتر آنها از یارانه پرداختی در مصرف گاز و کاهش هزینه ها، در سال جاری یک ماه به فصل سرد اضافه شده است.

وی تعداد مشترکان بخش‌های خانگی، تجاری، صنعتی و عمومی کردستان را ۵۳۴  هزار مشترک اعلام کرد و گفت: ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۸۹ درصد جمعیت روستایی استان از خدمات شرکت گاز کردستان بهره‌مند هستند.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان یادآور شد: خدمات این شرکت به مشترکان در راستای مقابله با گسترش شیوع ویروس کرونا به طور غیرحضوری ارائه می شود لذا می طلبد مشترکان رقم مصرفی خود را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۸۱۹۴ ارسال کنند و با پرداخت به موقع قبوض گازبها این شرکت را در ارائه خدمات مستمر یاری دهند.

کد خبر: ۱۲٬۳۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha