۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲
افزایش ۹ درصدی مصرف گاز طبیعی در کردستان|میزان مصرف به ۸۹۰ میلیون متر مکعب رسید
مدیر عامل شرکت گاز کردستان:

افزایش ۹ درصدی مصرف گاز طبیعی در کردستان|میزان مصرف به ۸۹۰ میلیون متر مکعب رسید

سنندج – فعله گری، مدیرعامل شرکت گاز کردستان از افزایش ۹ درصدی مصرف گاز طبیعی در این استان طی سه ماه اول سال جاری خبر داد.

احمد فعله گری در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: مشترکان شرکت گاز استان کردستان در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۲ با مصرف ۸۹۰ میلیون و ۵۴۶ هزار و ۸۲ متر مکعب گاز با افزایش مصرف نسبت به مدت مشابه سال گذشته مواجه شده اند.

وی با اشاره به افزایش مصرف نسبت مدت سال مشابه سال قبل، افزود: مشترکان گاز استان کردستان در سه ماهه سال ۱۴۰۱ در مجموع ۸۶۵ میلیون و ۱۱۵ هرار و ۲۳۵ متر مکعب مصرف کرده بود که این میزان نسبت به دوره مشابه سال ۱۴۰۰ افزایش ۳۵.۸ درصدی را نشان می دهد .

مدیر عامل شرکت گاز کردستان یادآور شد: با مقایسه مصارف در سه ماهه اول سال ۱۴۰۲ نسبت به مدت مشابه در سال ۱۴۰۱ افزایش ۹ درصدی را نشان می دهد.

وی حجم مصرف گاز در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۲ در بخش نیروگاهی را ۳۷۳ میلیون و ۹۴ هزار متر مکعب عنوان کرد و افزود: در همین مدت زمان بخش عمومی شش میلیون و ۱۹۶ هزار متر مکعب مصرف داشته است.

فعله گری عنوان کرد: همچنین در این مدت زمان در بخش صنعتی ۸۸ میلیون و ۶۴۸ هزار، مصارف خانگی ۳۴۴ میلیون و ۲۴۴ هزار، در بخش تجاری ۱۸ میلیون و ۲۸۴ هزار، بخش مذهبی چهار میلیون و ۵۱۶ هزار، آموزش و پرورش هشت میلیون و ۳۸۴ هزار و در بخش سی ان جی ۴۷ میلیون و ۱۷۶ هزار متر مکعب بوده است .

وی با بیان اینکه شرکت گاز استان کردستان دارای ۶۱۲ هزار مشترک در بخش های خانگی ، تجاری و صنعتی است، افزود: با اقدامات صورت گرفته از سوی شرکت گاز کردستان ضمن توسعه و تقویت میزان پوشش، پایداری در شبکه نیز در اولویت قرار داشته است.

کد خبر: ۲۳۲٬۱۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha