۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸
طرح تشدید نظارت و بازرسی از بازار شب یلدا آغاز شد
معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت همدان:

طرح تشدید نظارت و بازرسی از بازار شب یلدا آغاز شد

همدان- بیدآبادی، معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: طرح تشدید نظارت و بازرسی از بازار شب یلدا در همدان آغاز شده است.

مرتضی بیدآبادی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به نزدیک شدن به شب یلدا مطرح کرد: برای اجرای طرح تشدید نظارت و بازرسی از بازار شب یلدا، گشت‌های مشترک به همراه جهاد کشاورزی و تعزیرات حکومتی فعال و نحوه عرضه مایحتاج مردم رصد می‌شود.

وی با بیان اینکه اولویت نظارت بر بازار کالاهایی همچون میوه و تره بار، شیرینی، شکلات، آجیل و خشکبار است، اضافه کرد: این طرح تا پایان آذر ماه ادامه دارد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه بازرسان در دو نوبت صبح و عصر در بازار حضور دارند، عنوان کرد: با توجه به این که تقاضا برای خرید میوه، آجیل، خشکبار در آستانه شب یلدا، افزایش می‌یابد، طرح تشدید نظارت بر بازار در این بخش اجرا می‌شود.

بیدآبادی با بیان این موضوع یادآور شد: به منظور تسریع در رسیدگی به تخلفات اقتصادی، مردم می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف از جمله گران فروشی، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور را از طریق سامانه ۱۲۴ گزارش کنند تا این گونه موارد با اولویت رسیدگی شود.

کد خبر: ۱۲۳٬۷۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha