۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰
آماده اجرای لایحه رتبه بندی معلمان هستیم
وزیر آموزش و پرورش:

آماده اجرای لایحه رتبه بندی معلمان هستیم

نوری، وزیر آموزش و پرورش گفت: آیین نامه اجرایی لایحه رتبه بندی معلمان به محض تصویب آن در صحن علنی مجلس، تدوین می‌شود.

به گزارش بازار، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش امروز سه شنبه در حاشیه نشست کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس در جمع خبرنگاران به نشست امروز کمیسیون آموزش اشاره کردو افزود: در این نشست درخصوص مسائل، مشکلات و اولویت‌های آموزش و پرورش بحث و بررسی صورت گرفت.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه یکی از مهمترین برنامه‌های ما در وزارت آموزش و پرورش، پیاده سازی سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش است، تصریح کرد: در این میان معلم، مهمترین نقش محوری را در حوزه تعلیم و تربیت ایفا می‌کند که توجه به تربیت معلم به ویژه با تاکید بر دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی از برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش است.

نوری همچنین گفت: عدالت آموزشی نیز یکی دیگر از محورهای اصلی ما در وزارت آموزش و پرورش است که این حوزه نیز با محوریت توجه به مناطق محروم، مرزی و حاشیه نشین با رویکرد اعزام نیرو به این مناطق در دستور کار آموزش و پرورش قرار دارد.

وزیر آموزش و پرورش افزود: یکی دیگر از موضوعات محوری در آموزش و پرورش توسعه زیرساخت‌های آموزشی و پرورشی و افزایش فضای آموزشی است که در این حوزه برنامه‌های ویژه‌ای برای ارتقای سرانه آموزشی داریم.

نوری درخصوص لایحه رتبه بندی معلمان نیز گفت: به محض تصویب و ابلاغ این لایحه برای اجرا، هیات‌های ممیزی برای رتبه بندی معلمان تشکیل و آیین نامه اجرایی آن تدوین خواهد شد.

کد خبر: ۱۲۳٬۷۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
      0 0
      خداروشکر برای همه چیز بودجه هست غیر طلبه های بدبخت