۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰
دیپلماسی اقتصادی استان بوشهر فعال شد
استاندار بوشهر خبر داد:

دیپلماسی اقتصادی استان بوشهر فعال شد

بوشهر- استاندار بوشهر از فعال شدن دیپلماسی اقتصادی استان بوشهر خبر داد و گفت: حضور سرمایه‌گذاران خارجی در استان افزایش خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد محمدی زاده صبح امروز در نخستین نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن کوثر استانداری بوشهر اظهار داشت: خبرنگاران چشم بینا و گوش شنوای مسئولان هستند و بدون حضور و اثرگذاری خبرنگاران هیچ پیشرفتی حاصل نمی‌شود.

وی با بیان اینکه خبرنگاران معاون پنجم استاندار محسوب می‌شوند افزود: خبرنگاران نقدهای خود را از تمام بخش‌های استان بیان کنند و ما به عنوان مدیران استان موظف به پیگیری مطالبات مردم و رسانه‌ها هستیم.

استاندار بوشهر به مدیریت بیماری کرونا پرداخت و با مقایسه وضعیت کنونی با چند ماه پیش خاطر نشان کرد: تلفات بیماران کرونایی و ابتلای بیماران در استان بوشهر نسبت به مرداد ماه امسال به کمترین میزان رسیده و امیدواریم روز به روز این وضعیت بهتر شود.

محمدی زاده به فعالیت‌های سرمایه‌گذاری خارجی در استان اشاره کرد و با بیان اینکه دیپلماسی اقتصادی استان بوشهر فعال شده تصریح کرد: حضور سرمایه‌گذاران خارجی در استان روند رو به رشدی دارد و امیدوارم خیر و برکت این حرکت، به مردم برسد.

وی بیان کرد: استان بوشهر در آستانه جهش بزرگ اقتصادی و صنعتی و اشتغال زایی و سرمایه گذاری است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

محمدی زاده گفت: اکنون ۲۴ پتروشیمی فعال و مولد در جنوب استان بوشهر داریم و ۱۸ پتروشیمی نیز در حال راه‌اندازی هستند که گامی در ایجاد اشتغال پایدار خواهند بود.

وی ابراز داشت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در شهرستان‌های ده‌گانه استان مورد توجه و تاکید قرار دارد و از فرمانداران و مدیران اجرایی انتظار داریم در این موضوع تسریع کنند.

در این نشست، خبرنگاران نیز سئوالات خود در حوزه‌های مختلف سیاسی و اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی و عمرانی و ...را مطرح و استاندار و مدیران حاضر در جلسه پاسخ دادند.

کد خبر: ۱۲۳٬۵۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha