مقاله محوری یکی از نقاط آسیب کشور است
وزیر ارتباطات:

مقاله محوری یکی از نقاط آسیب کشور است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت : یکی از نقاط آسیب در کشور، حفظ روحیه مقاله محوری است که باید بررسی دقیق در این حوزه شکل بگیرد.

به گزارش بازار، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات در مراسم روز پژوهش دانشگاه علم و صنعت افزود: بسیاری از افراد مطرح کردند که دانشگاه با صنعت ارتباط ندارد و بسیاری از مسائل باید در این حوزه برطرف شود، آفت اصلی ما در این حوزه بحث مقاله است و یکی از نقاط آسیب در این حوزه روحیه مقاله محوری در دانشگاه ها و مراکز علمی کشور است.

وی تاکید کرد: باید یک اعتبار ساختاری شکل بگیرد و دانشگاه و صنعت بتوانند باهم ارتباط داشته باشند، تا وقتی که ارتباط سازمانی بین این دو نهاد شکل نگیرد این مشکل وجود دارد. صنعت باید وارد دانشگاه شود تا مشکلات دانشگاه را حس کند.

وزیر ارتباطات افزود: پژوهشی گره گشاست که خلق ثروت کند، باید در این راستا به نیازهای کشور هم توجه شود.

زارع پور در ادامه به برنامه های خود در چهار سال آینده در حوزه ارتباطات اشاره کرد و گفت : برنامه های گسترده ای در حوزه فضایی و حوزه ارتباطات داریم و رویکرد دولت سیزدهم استفاده حداکثری از فناوری به ویژه فناوری اطلاعات است.

وزیر ارتباطات افزود: ما دست یاری به سمت دانشگاه ها برای بومی سازی محصولات خود دراز می کنیم و ما در حوزه خدمات باید شاهد توسعه باشیم.

کد خبر: ۱۲۳٬۴۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha