۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۳
۲۶.۲ هکتار زمین در شهرک صنعتی مرند به سرمایه‌گذاران واگذار شد
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی:

۲۶.۲ هکتار زمین در شهرک صنعتی مرند به سرمایه‌گذاران واگذار شد

تبریز- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی گفت: ۲۶.۲ هکتار زمین صنعتی در حوزه های مختلف فعالیتی شهرک صنعتی شماره ۲ مرند به سرمایه‌گذاران و صنعتگران واگذار شده است.

به گزارش بازار، سیدمرتضی نیرومند اسکویی، روز دوشنبه در بازدید از روند اجرای طرح صنعتی «سن ایچ» در شهرک صنعتی شماره ۲ مرند با بیان اینکه این شهرک صنعتی در سال ۹۴ به بهره برداری رسیده و واگذاری قطعات صنعتی آن به سرمایه گذاران ادامه دارد، افزود: اراضی واگذار شده برای ساخت و ساز و استقرار واحدهای صنعتی دارای زیرساخت و امکانات زیربنایی از جمله برق، گاز و مخابرات است.

وی اظهار داشت: زون‌های صنعتی قابل سرمایه گذاری در این شهرک صنعتی در هفت زون شامل برق و الکترونیک، نساجی، سلولزی، کانی غیرفلزی، فلزی، شیمیایی و صنایع غذایی است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی گفت: تاکنون ۹ قطعه زمین صنعتی در زون فلزی، هفت قطعه زمین صنعتی در زون شیمیایی، پنج قطعه زمین صنعتی در زون غذایی و ۲ قطعه زمین نیز در زون های سلولزی و کانی غیرفلزی این شهرک صنعتی واگذار شده است.

نیرومند اسکویی، ادامه داد: در سال جاری به  منظور اجرا و تکمیل زیرساخت‌ها در شهرک صنعتی مرند۲، بیش از ۱۲۰.۳ میلیارد ریال هزینه شده و عملیات زیرسازی در خیابان های این شهرک، ۱۲ هزار مترمربع  آسفالت ریزی در معابر آن و حدود ۴۵۰ متر جدول گذاری در این شهرک اجرا شده است.

وی با اشاره به انتخاب پیمانکار برای اجرای سایر معابر این شهرک صنعتی، یادآوری کرد: بعد از انجام تشریفات قانونی، خیابان‌سازی این شهرک با اعتبار بیش از ۸۰ میلیارد ریال اجرا می شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی گفت: اجرای ایستگاه گاز شهرک صنعتی مرند۲، پروژه شبکه گاز این شهرک به طول ۸۵۰ متر و تجهیز چاه و اجرای قسمتی از شبکه توزیع آب این شهرک با اعتبار بیش از ۲۰ میلیارد به بهره برداری رسیده است.

کد خبر: ۱۲۳٬۴۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha