۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴
سامانه بارنامه الکترونیکی در شرکت ملی حفاری راه‌اندازی شد
با همکاری فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی حفاری؛

سامانه بارنامه الکترونیکی در شرکت ملی حفاری راه‌اندازی شد

رئیس حراست شرکت ملی حفاری ایران اعلام کرد که سامانه بارنامه الکترونیکی با هم‌افزایی و همکاری اداره حراست و مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات برای نخستین‌ بار در این شرکت طراحی، نصب و راه‌اندازی شد.

به گزارش بازار به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، سیاوش سهرابی‌مقدم روز دوشنبه (۲۲ آذرماه) درباره سامانه بارنامه الکترونیکی گفت: این نرم‌افزار به پیشنهاد و پیگیری مستمر اداره حراست و با تلاش و کوشش همکاران مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت، طراحی شده و هم‌اکنون به‌طور کاربردی استفاده شده است.

وی با بیان اینکه تا پیش از این بارنامه‌ها به‌صورت کاغذی صادر می‌شد که معایبی متوجه آن بود، گفت: از مزیت‌های سامانه الکترونیکی، پایش کالا از مبدا تا مقصد است که به روال معمول در سطح کارگاه‌ها و دستگاه‌های حفاری مستقر در مناطق خشکی و دریایی در نقاط نفت‌خیز کشور انجام می‌شود.

ئیس حراست شرکت ملی حفاری ایران، تهیه این نرم‌افزار را در سطح شرکت ملی نفت ایران، کم‌نظیر دانست و افزود: در دسترس بودن به‌لحظه اسناد و بارنامه‌ها، حذف روزانه یک هزار و ۵۰۰ برگ کاغذ و کاهش هزینه‌های بایگانی از دیگر مزیت‌های این برنامه به‌شمار می‌آید.

سهرابی‌مقدم اهتمام مدیریت ارشد شرکت در این زمینه را مهم و در شتاب‌بخشی در تحقق و تهیه این  نرم‌افزار کارساز دانست و ضمن تشکر از همکاری و همیاری کارشناسان مدیریت فاوا در شرکت، اظهار کرد: تأمین سخت‌افزارهای مورد نیاز از جمله رایانه و همسو با آن آموزش کارکنان مرتبط با کاربست سامانه از اقدام‌های انجام‌شده برای راه‌اندازی این سیستم است.

وی گفت: هم‌اکنون میانگین روزانه  ۳۰۰ بارنامه الکترونیک در شرکت صادر شده است که با  تکمیل سامانه و بهره‌گیری کامل از آن، این رقم افزایش می‌یابد و به صورت ۱۰۰ درصدی عملیاتی و آثار مثبت و مزیت‌های کیفی و کمی آن در گردش کار ملاحظه می‌شود.

رئیس حراست شرکت ملی حفاری ایران با درخواست از مدیریت‌های مرتبط در همکاری مؤثر و مستمر با فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت تا روزآمدی کامل سامانه و رفع نواقص فنی احتمالی که در حین کار مشخص می‌شود، اظهار کرد: اسناد و بارنامه‌های کاغذی موجود نیز  اسکن و در سامانه جدید بایگانی می‌شود.

کد خبر: ۱۲۳٬۳۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha