۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲
شاخص آسفالت راه‌های روستایی خلخال پایین‌تر از میانگین کشوری است
نماینده مردم خلخال و کوثر:

شاخص آسفالت راه‌های روستایی خلخال پایین‌تر از میانگین کشوری است

اردبیل- نظری‌خانقاه، نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس، گفت: شاخص آسفالت راه‌های روستایی خلخال پایین‌تر از میانگین استانی و کشوری است.

سید غنی نظری‌خانقاه در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: شاخص آسفالت راه‌های روستایی خلخال پایین‌تر از میانگین استانی و کشوری است که در این زمینه نیازمند تلاش‌های همه‌جانبه برای ارتقای آسفالت راه‌های ارتباطی در این شهرستان هستیم.

وی بیان کرد: طبق آمارهای به دست آمده، وسعت ۲ شهرستان خلخال و کوثر یک سوم کل مساحت استان اردبیل است و در حال حاضر آسفالت ۳۰۰ کیلومتر از راه‌های روستایی این شهرستان انجام یافته که در مقایسه با ۷۵۰ کیلومتر راه روستایی، این میزان بسیار ناچیز است و درصدد هستیم که در این زمینه با توسعه راه‌ها به اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

نظری‌خانقاه تصریح کرد: شهرستان خلخال تنها شهرستان استان اردبیل است که بیشتر راه‌های روستایی با بیش از ۲۰۰ خانوار آن تاکنون خاکی است که امید می‌رود با تخصیص اعتباراتی جداگانه گره‌گشای مشکلات این شهرستان باشیم.

وی از تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبارات آسفالت راه‌های روستایی استان از محل سفر ریاست جمهوری نیز خبر داد، اظهار کرد: ۱۶۵ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت و توسعه راه‌های روستایی بالای ۵۰ خانوار در نظر گرفته شده که آسفالت ۶۵ درصد از راه‌های روستایی خاکی این شهرستان انجام می‌شود که تمهیدات لازم در این زمینه به عمل آمده است.

کد خبر: ۱۲۳٬۳۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha