۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۵
تولیدات کنونی لوازم خانگی تنها مونتاژ است؛ نه صنعت
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم فلزی خانگی:

تولیدات کنونی لوازم خانگی تنها مونتاژ است؛ نه صنعت

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم فلزی خانگی (آشپزخانه) تهران گفت: هم اکنون در کشور فقط خط تولید وجود دارد نه صنعت لوازم خانگی، بنابراین ما مونتاژ می‌کنیم و تولید کننده لوازم خانگی نیستیم.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف تهران، حسن حسنی، رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم فلزی خانگی (آشپزخانه) تهران افزود: باید بستری آماده سازیم تا تولیدکننده بتواند بازار داخلی را اشباع از کالای با کیفیت و با قیمت مناسب کند و با ورود به بازارهای منطقه دیگر کشورها را از دور خارج و کالای خود را به فروش رسانده و به برند تبدیل کند.

وی در ادامه تاکید کرد: برای داشتن تولید داخلی باید بن بست‌های راه توسعه و پیشرفت را برای تولیدکننده باز کنیم، اما اکنون تولیدکننده هر روز مضطرب‌تر از دیروز در تهیه مواد اولیه، اموراتش را می‌گذراند. مواد اولیه به دلار و فروش به ریال کجا پیشرفت و ترقی حاصل می‌شود!؟

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم فلزی خانگی (آشپزخانه) تهران افزود: مواد اولیه از خودمان، تولیدکننده داخل کشورمان، مصرف ‌کننده در کشور خودمان، آن وقت مواد اولیه به دلار باید به دست تولیدکننده برسد. این در حالی است که دلار هر روز نوسان دارد و ثابت هم نیست. باید قیمت دلار یک سال به طور ثابت فراهم باشد آن وقت می‌توانیم انتظار داشته باشیم تولید داخلی موفق باشد.

وی اضافه کرد: دلار گران، مواد اولیه گران، محصول نهایی گران در نتیجه مصرف کننده توان خرید ندارد و بازار راکد و بی رونق می‌شود. با این روند شاهد تعطیلی یک به یک تولیدی‌ها و بیکاری عده زیادی خواهیم بود.

حسنی تصریح کرد: زمانی می‌توانیم تولیدکننده موفق و واقعی باشیم که از صفر تا صد هر تولیدی را در کشور خودمان انجام دهیم. از طراح، تولید، بسته بندی تا ماشین آلات، تکنولوژِی و ... از خودمان باشد آنوقت می‌توانیم بگوییم که صنعت لوازم خانگی داریم.

کد خبر: ۱۲۳٬۲۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
      0 0
      راست میگن فقط لوازم خانگی قیمتش ساعتی شده به دوچیز تولید کنندگان توجه کنن کیفیت و خدمات بعد فروش ظلمه طرف بخره بعد تو سرش بزنه از بی کیفیتی